Familie besøk fra La Reunion

Hei 🙂

I går så fikk vi litt besøk fra familien fra La Reunion, øya jeg er halvt ifra. Jeg har ikke sett noen av familien derifra på 15 år!! Helt sykt! Var så utrolig koselig. De hadde med seg en del gaver og var super hyggelige. Men tiden gikk altfor fort når de var her 🙁 Nå blir det vel vi som må reise dit neste gang (håper jeg ihvertfall). Er så super fint der. Om dere ikke vet hvor La Reunion ligger så er det en øy i Afrika, super nydelig og eksotisk. Søk det opp på google. Er sykt stolt jeg stammer derifra. 

Ellers tidligere på dagen før familien kom var jeg en tur i Oslo å handlet inn noen små ting og smakte på sykeste diggeste milkshaken ever! Du kan se under.

Håper alle får en fin kveld videre 🙂

Familien, savner de allerede <3
Super gode kaker de hadde med
Så hadde vi en tapas middag med norske retter
Syntes dette bildet var så kult! Det var jo sykt fint vær først med solnedgangen så ble det lyn og torden noe du kan se på bildet. Du kan se skikkelig skille.
Var en tur på Mathallen  i Oslo for å handle inn merguez pølser som er så å si helt umulig å få tak i noen sted utenom her!
Beste milkshaken jeg har smakt fra BurgerKing. Tok med smaken Oreo! Helt sinnsykt! Aldri vært noe fan av BurgerKing men de skal få se mer til meg fremover for å si det sånn!

Kontakt:
Instagram: Isalicious1
Snapchat: Isalicio91
Facebook: Isalicious1

Klem; Isalicious

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg