Fineste julegavene

Hei♥
Selv om julaften var for en liten stund siden tenkte jeg at jeg måtte vise dere de fine gavene jeg fikk. Alltid veldig fornøyd med gavene men denne julen fikk jeg faktisk alt jeg ønsket og mer. Så sykt takknemlig. Men en ting så det er sagt så er ikke gavene det viktigste på julaften, det er familien det💕. La til link på tingene jeg kunne finne.

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesoflove

JAKKE – SALSA😍

Jeg eeeeelsker denne jakken fra Salsa som typen kjøpte i Paris. Man kan ikke se fargen så godt på det bildet her da det ikke kommer frem skikkelig. Men den er gull beige så utrolig fin farge. Den er også kjempe varm!

 

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesoflove

PURE XS – PACO RABANNE

Beste parfymen, sånn helt seriøst! Var så heldig å få to så da kan jeg bruke dem med god samvittighet😁

 

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesoflove

SMYKKER – SNÖ OF SWEDEN//DIAMOND STYLE

 

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesoflove

SCRUNCHIES//SCANDAL – JEAN PAUL GAULTIER
Den parfymen her lukter så innmari godt!

 

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesofloveJakke fra Paris, finnes ikke i Norge. Den er såå fiin 😍. IKKE ekte pels.

 

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesoflove

BEAUTY BLENDER – REAL TECHNIQUES//HÅRBÅND//VEGAN TANNKREM – THE HUMBLE AND CO//SKRUBB – ST. IVES
Jeg må bare anbefale beauty blenderne fra Real Techniques, brukte de fra Beautyblender før som jeg syntes var best. Men de her funker utrolig bra. Skrubben fra St. Ives må jeg også anbefale som jeg begynte å bruke i fjor. Super bra skrubb som fresher opp huden med en gang.

 

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesoflove

THE FORTY RULES OF LOVE//DUFTPOSE//HÅR OLJE
Lest litt av den boken her som jeg ønsket, utrolig bra hittil. Lenge siden jeg har lest, men utrolig koselig når man først kommer i gang. Den hår oljen her fra Loreal er fantastisk. Så denne duftposen som jeg skal legge i skuffen med undertøy og sokker lukter så fantastisk!

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesoflove

HÅNDKREM//KROPPS SKRUBB
Noe som alltids trengs.

 

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesoflove

RITUALS SETT
Får aldri nok av Rituals😍

 

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesoflove

GUESS GENSER

 

isalicious.blogg_.no-isalicious-blogg-jul-julegaver-gaver-gave-juletid-christmas-salsa-guess-pacorabanne-sno-rituals-seanpaulgaultier-gifts-christmasgifts-stives-mythicoil-thefortyrulesofloveFra Paris, finnes ikke i Norge. Fineste og diggeste sokkene!

 

Håper alle har og får en fantastisk dag 💕

Add meg på Snapchat om du vil følge meg videre: TRYKK HER

snapcode-isalicio91-isalicious-isalicious1

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg