For en lørdag

Jaauu da er den lørdagen her så å si fullført.. Prøver å finne på mitt neste move for i kveld.. Jeg er så SYKT rastløs i dag.. Tror kanskje jeg skal sminke meg litt for moro skyld, høre på litt musikk med søster og mamma. Altså såå lenge siden jeg har sminket meg, tror ikke jeg engang husker hvordan jeg gjør det. Snakker om kanskje 2 mnd siden jeg sminket meg sist, i det hele tatt! Det er lenge siden det.. Fikk jo litt sminke fra Blivakker så tenkte kanskje å teste ut det og legge ut ett bilde i morgen.. Får se.. 

Er jo ikke så veldig mye å gjøre for tiden. Hadde det ikke vært for coronaviruset så hadde jeg kanskje vært ute å spist på restaurant, kino eller noe. Det er ikke sånn at jeg MÅ gjøre noe siden det er helg i det hele tatt, jeg liker veldig godt å sitte hjemme i helgene, men jeg satt så mye inne fra før av i helgene og noen ganger blir man lei.. Men nå som det ikke er noe annet valg enn å sitte inne da blir jeg enda mer rastløs! Blir litt sånn; det man ikke kan få vil man ha eller det man ikke kan gjøre vil man gjøre🙈🤷‍♀️. Hva gjør dere om dagen?  


Slik har ihvertfall min lørdag sett ut:

Startet med en lovely frokost som mamma lagde til meg. Hun lager forresten verdens beste caffe latte, just saying. 

Deretter så jeg litt på forskjellige Youtube videoer, som dere ser over så jeg litt på Sophie Elise.. Hun har seriøst fått verdens søte hund (ikke søtere enn min da ofc💁‍♀️). Pleier dere å se på Youtube videoer?

Litt senere ryddet jeg før det bilde her men ikke noe å ta bilde av akkurat og så var det vaffel time! Mamma som lagde det her også, jaa jeg er heldig som har en mor som fortsatt steller opp for meg❤️. Det var forresten fullkorn vafler og smaker så godt! De smaker faktisk mye bedre enn de “vanlige” vaflene og så er de jo mye sunnere. Har du ikke prøvd så prøv, bare ett godt tips!

Endelig skal jeg fått testet de to maskene her.. Den håndmasken kjøpe jeg vel i fjor på Sephora en gang og ansikts masken tidlig i år. Spent på den masken fra W7, liker en av deres andre masker som jeg har prøvd og samme med sminken deres .. Hørt veldig mye love og hate om W7 men jeg liker faktisk produktene veldig godt jeg. Har du testet noen av produktene deres? Hva syntes du?

Måtte jo få med hvor vakker man blir med den masken her da! Er jeg ikke nydelig😉🙃? Den føles faktisk veldig god ut på. Skal fortelle i morgen hva jeg syntes..

– Hvordan ser din lørdag ut? Hva gjør folk?

Ha en fin kveld 💕

4 kommentarer
    1. Kjempe kledelig den ansiktsmasken ja, hehe <3 Så god frokost! Jeg sminker meg ikke så ofte jeg heller disse dager. Det blir liksom slik når man ikke har noen planer og ikke en gang forlater huset på en stund. Håper de snart får kontroll over dette grusomme viruset. Ha en god natt <3

    2. Det suger å sitte inne hele tiden spesielt i helgene. Jeg pleier alltid å gå ut å gjøre ting i helgene med venner det her er så kjedelig det zzzzz 🤯🙄😴 hihi den masken var kul!! Lyst å sjekke ut det merket og ja fortell hvordan masken er i morgen!
      Klemz

    3. For meg er det kjempe kjedelig!!! Jeg pleier alltids å gå ut på byen! Men det får bare være sånn da inntil videre selom jeg kjeder vettet av meg. Så ut som en fin dag du hadde da 🙂

    4. Hello😊 .Nesten lik dag som deg, faktisk. Kan jeg spørre hvor joggetøyet er ifra? Så fiint og ser skikkelig comfy ut😍
      Xx

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg