Alle kan bake med disse pakkene

Hei hei 🙂

Alle har vel de dagene de er late meeen vil ha noe godt? I det siste har jeg hatt det kanskje litt mer enn vanlig, haha. Kanskje pga det varmet været som har vært? Men da er det sykt bra det finnes ferdigpakker for baking. Jeg pleier alltid kjøpe pakkene på Kiwi men regner med man finner TORO overalt.. Jeg har testet alle pakkene under på late dager eller når jeg trenger noe raskt og syntes alle smaker veldig bra. Krydderkaken liker jeg spesielt godt, har lagd den mange ganger og tilmed venner av meg liker den godt. Pakken med scones også er veldig god! Lagde faktisk den pakken med scones senest i dag og smaker nydelig når de er varme med jordbærsyltetøy. 

Har du testet noen av disse? Hvilken ferdigpakke er din favoritt? ( jeg håper det virkelig kommer ett kommentarfelt snart så man kan kommunisere litt med andre bloggere og lesere!)

Ha en fin dag videre 🙂

Kontakt:
Instagram: Isalicious1
Snapchat: Isalicio91
Facebook: Isalicious1

 

Klem; Isalicious 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg