FORDELER MED POPSOCKETS (RABATTKODE)

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg_.no-edelstener-edelsteiner-gemstones-rosequartz-popsockets-popsocket-popgrip-luxe-richmondfinch-crystal-swarovski-krystall-blogg-rabattkode-popsocketsrabattkode-blogg-blogger-blogs-blog-influenser-

Hei♥ Ok, så jeg har blitt en stor fan av popsockets noe jeg ikke var før! Jeg syntes faktisk det var teit eller unødvendig, helt til jeg fikk min egen. Altså etter jeg fikk min første popgrip har jeg blitt super fan og har sikkert opptil 10 stk. Nå kan jeg ikke være uten! Bildene mine har blitt MYE bedre og det er mye lettere å holde mobilen med popgripen.. De er jo selvfølgelig også veldige fine og ser bra ut på bilder. Under deler jeg noen av mine favoritter og en rabattkode med dere 💕.

Jeg har faktisk nylig prøvd å være uten, men da merker jeg fort hvor tungt det er. Kjenner faktisk at jeg blir skikkelig sliten i armen og hånden uten. Som mange sier: ‘En av de tingene du ikke visste at du trengte, men som du elsker når du har prøvd!’

FORDELER: 
1. Reduserer sjansen for at du mister mobilen i bakken (gjør det aldri med popgrip) og om det skjer så beskytter selve popgripen mobilen din
2. Hånden kan slappe av og du får bedre grep
3. Bruk den som et stativ mens du ser på film
4. Gjør det mye enklere å ta bra selfies
5. Lettere å tekste med en hånd

✨KODE: BBISA4 gir deg 15% på ALT og KODEN: P-5GB7-X7VF-DP gir deg 20% kun på Tiktok kolleksjonen ✨

 

LUXE KOLLEKSJONEN MED EKTE EDELSTENER OG KRYSTALLER: 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg_.no-edelstener-edelsteiner-gemstones-rosequartz-popsockets-popsocket-popgrip-luxe-richmondfinch-crystal-swarovski-krystall-blogg-rabattkode-popsocketsrabattkode-blogg-blogger-blogs-blog-influenser-

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER 

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg_.no-edelstener-edelsteiner-gemstones-rosequartz-popsockets-popsocket-popgrip-luxe-richmondfinch-crystal-swarovski-krystall-blogg-rabattkode-popsocketsrabattkode-blogg-blogger-blogs-blog-influenser-

1. HER  //  2. HER

 

 

POPGRIP MED LEPPEPOMADE:

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg_.no-edelstener-edelsteiner-gemstones-rosequartz-popsockets-popsocket-popgrip-luxe-richmondfinch-crystal-swarovski-krystall-blogg-rabattkode-popsocketsrabattkode-blogg-blogger-blogs-blog-influenser-

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER 

 

 

POPGRIP MED SPEIL:

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg_.no-edelstener-edelsteiner-gemstones-rosequartz-popsockets-popsocket-popgrip-luxe-richmondfinch-crystal-swarovski-krystall-blogg-rabattkode-popsocketsrabattkode-blogg-blogger-blogs-blog-influenser-

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER 

 

 

RICHMOND & FINCH:

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg_.no-edelstener-edelsteiner-gemstones-rosequartz-popsockets-popsocket-popgrip-luxe-richmondfinch-crystal-swarovski-krystall-blogg-rabattkode-popsocketsrabattkode-blogg-blogger-blogs-blog-influenser-

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER 

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg