Forrige helg

Hei people

Skulle egentlig legge ut de bildene her på mandag.. Ehhm.. Men ting gikk litt tregt for å si det sånn.. Har hatt en del å gjøre så fikk ikke tid. Men legger ut uansett for tok jo ikke bildene for ingenting. Meen bedre sent enn aldri eller hva? 

Var på ett event på byporten hvor man kunne få gratis behandlinger eller billigere behandlinger.

Jeg valgte å ta manikyr på lakkbar. Selve behandlingen tok 15 min vanligvis må man betale 299 kr men denne dagen trengte man kun betale 179 kr og man fikk med negllakken de brukte. Tok en massasje også.

Spiste på Olivia på Østbanehallen, den retten her er så sykt god. Velger så å si alltid pasta al pollo når jeg spiser på Olivia.

Negllakken de brukte når de ga meg manikyr. 

Kjøpte med meg den Donouten her fra BIT. Tror det er den beste sjokolade donuten jeg noensinne har smakt.

Fra morsdagen 🙂

Ratatouille <3
 

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg