FORSLAG TIL VALENTINS- & MORSDAGSGAVE

//Affiliatelinker

lyko-fredrikoglouisa-idealofsweden-hickap-sminke-skjønnhet-hudpleie-valentinesgave-valentinsgave-tilhan-tilhenne-valentinsgavemann-valentinsgavedame-isalicious1-isalicious-parfyme-blogg-toppblogger-dame-gave-mann-

Hei ♥

Nå nærmer både Valentins og morsdag seg med stormskritt så jeg tenkte å dele noen forslag til fine gaver med dere i dag. Jeg føler ofte at det er litt vanskelig å finne gaver sånn generelt til andre og jeg tror nok det ganske mange andre også som syntes det! Spesielt det å finne gave til typen eller dama kanskje? Derfor tenkte jeg å dele noen forslag til både han og hun så det kanskje blir litt lettere. Det er jo også veldig fint å bare kjøpe/gi blomster eller et kort, det setter jeg stor pris på i hvert fall. MEN om man vil kjøpe gave så er jo det også fint!

Noen av produktene under er fra Ideal Of Sweden og om du bruker koden; Isalicious1 får du 15% rabatt på hele siden. De har også 2-for-1 på alle produkter akkurat nå, så da kan du kjøpe to gaver i samme sleng eller kanskje noe til deg selv også.

 

VALENTINS GAVE TIL HAN:

lyko-fredrikoglouisa-idealofsweden-hickap-sminke-skjønnhet-hudpleie-valentinesgave-valentinsgave-tilhan-tilhenne-valentinsgavemann-valentinsgavedame-isalicious1-isalicious-parfyme-blogg-toppblogger-dame-gave-mann-

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER  //  7. HER  //  8. HER

Jeg vet at alt dette over har falt i smak når jeg har kjøpt gave til far, typen eller venner før. De fleste produktene over er også alltid bestselgere, så han blir nok fornøyd.

 

MORSDAGS GAVE/VALENTINES GAVE TIL HENNE:

lyko-fredrikoglouisa-idealofsweden-hickap-sminke-skjønnhet-hudpleie-valentinesgave-valentinsgave-tilhan-tilhenne-valentinsgavemann-valentinsgavedame-isalicious1-isalicious-parfyme-blogg-toppblogger-dame-gave-mann-

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER  //  7. HER  //  8. HER

Føler dette over kanskje passer best til de unge voksne eller mer voksne. Dette er produkter jeg VET er bra, brukt selv eller kjøpt til andre. De er også bestselgere og mye er på salg akkurat nå!

 

lyko-fredrikoglouisa-idealofsweden-hickap-sminke-skjønnhet-hudpleie-valentinesgave-valentinsgave-tilhan-tilhenne-valentinsgavemann-valentinsgavedame-isalicious1-isalicious-parfyme-blogg-toppblogger-dame-gave-mann-

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER  //  7. HER  //  8. HER  //  9. HER  //  10. HER  //  11. HER

Alt her er fint til alle aldre egentlig, både til de yngre og eldre. Jeg selv er stor fan av sminke kostene(1) og toalett/sminke mappen(8) fra Hickap. Du får plass til alt i denne mappen og kostene er HELT supre(beste jeg har)! Rabattkoden; VALENTINE15 gir deg 15% på alt fra Hickap. De har utrolig mye fint og bra, verdt å sjekke ut!!

Masken over(6) fra Rituals er så bra og endelig kommet inn på lager igjen. Har faktisk spurt mange ganger etter den masken på Rituals og den skulle egentlig være sesong vare, men siden det har vært så stor etterspørsel har de fått den inn igjen😍!

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg