Franske Nasjonaldagen 14.07

Hei Hei 🙂

Jeg håper alle har hatt en fin helg. I dag er det jo franske nasjonaldagen og er første gang jeg ikke har feiret. Så føltes litt rart. Pleier jo å dra til den franske ambassaden å få masse god mat og drikke. Men ble ikke tid til det i dag. Jeg er jo halv fransk om jeg ikke har nevnt det før. Så i dag har jeg istedenfor egentlig bare slappet av og kost meg med familien hjemme. 

Legger ved ett outfit bilde og en anbefaling av ett sted jeg var i Oslo og likte utrolig godt.

Håper alle har en fin kveld videre og god natt 🙂

Helt enkelt og ikke noe sminke
Outfit:
Jumpsuit: Fashionnova
Jeans Jakke: Sally & Circle
Sko: Adidas (limited edition)

Var på Sørenga her om dagen ( vært der en del i det siste) så prøvde jeg ett helt nytt sted som heter Dock Ekspressobar. Altså jeg skulle bare inn å kikke en tur men det luktet så nydelig i cafeen at jeg ble der. Jeg bestilte crepe med nutella og kaffe latte. Det smakte helt nydelig. Smakte skikkelig fransk crepe også. Jeg skal tilbake dit for å si det sånn! Får vann i munnen bare av å tenkte på den crepen, haha! Anbefaler på det sterkeste å sjekke ut det stedet her!

Legger til link til facebook siden dems HER.
 

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1
 

Klem; Isalicious

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg