GAVER FRA PARIS

victoriasecret-gaver-gaverfrafrankrike-innkjøp-frankrike-gaverparis-innkjøpparis-parfymer-bodymist-hårklyper-evian-facialspray-ansiktsspray-hårmaske-isalicious-isalicious.blogg.no-isalicious1-blogger-skjønnhet-produkter-gaver-hårklype-mote-trend-skjønnhetblogger-beautyblogger-beauty-paris

Hei♥  Håper alle har en fin dag hittil! I dag skal jeg vise dere noen gaver og faste franske produkter som jeg var så heldig å få fra Paris av min kjære💕.

victoriasecret-gaver-gaverfrafrankrike-innkjøp-frankrike-gaverparis-innkjøpparis-parfymer-bodymist-hårklyper-evian-facialspray-ansiktsspray-hårmaske-isalicious-isalicious.blogg.no-isalicious1-blogger-skjønnhet-produkter-gaver-hårklype-mote-trend-skjønnhetblogger-beautyblogger-beauty-paris

VELVET PETALS BODY MIST – HER   //   VELVET PETALS  BODY LOTION – HER

(fant ikke link til Desert lily, men er bare å søke opp selv om du er interessert)

Jeg er en stor fan av Victoria Secret sine body mist. Kjenner du meg så vet du det. Jeg bruker body mist etter HVER eneste dusj. Jeg pleier egentlig å bruke mine 2 favoritter fast: Coconut passion og Bare vanilla. Jeg har lenge hatt lyst å teste noen andre body mist, men ikke gjort det på mange år så endelig får jeg gjort det. Disse duftene jeg fikk skal visstnok være de som lukter best hadde de i butikken sagt. Gleder meg til å prøve de😍.

 

victoriasecret-gaver-gaverfrafrankrike-innkjøp-frankrike-gaverparis-innkjøpparis-parfymer-bodymist-hårklyper-evian-facialspray-ansiktsspray-hårmaske-isalicious-isalicious.blogg.no-isalicious1-blogger-skjønnhet-produkter-gaver-hårklype-mote-trend-skjønnhetblogger-beautyblogger-beauty-paris

Fikk to av mine favoritt produkter som man ikke får tak i her i Norge dessverre. Verdens bste hårmaske med 90% naturlige ingredienser og Evian ansikts spray med kun vann. Altså den ansikts sprayen her fra Evian koster sånn 2-3 euro (rundt 30 norske kr) med 400 ml. Imens her i Norge får du en 300 ml til rundt 130 kr. Ganske sykt! 

Pleier alltid å kjøpe disse her to selv i Frankrike, men har ikke vært lett å reise nå for tiden så da var jeg så heldig å få de i gave. 

 

victoriasecret-gaver-gaverfrafrankrike-innkjøp-frankrike-gaverparis-innkjøpparis-parfymer-bodymist-hårklyper-evian-facialspray-ansiktsspray-hårmaske-isalicious-isalicious.blogg.no-isalicious1-blogger-skjønnhet-produkter-gaver-hårklype-mote-trend-skjønnhetblogger-beautyblogger-beauty-paris

Siste jeg fikk og en annen ting jeg bruker HVER DAG det er hårklype. Er avhengig! Er ikke så veldig glad å ha håret i ansiktet så da bruker jeg enkelt og greit hårklype. Jeg tror faktisk jeg har blitt profesjonell på hårklyper igjennom årene og prøvd alle.. Latterlig å si, men sant😅.

De her fra merke BO Paris pleide jeg også å kjøpe selv i Frankrike og de er SUPER BRA. Vanligvis pleier andre klyper å bli ødelagt etter rundt 2-4 mnd., bare jeg mister de i gulvet blir de ødelagte liksom. Men de her fra Frankrike blir aldri ødelagte pluss disse klypene er naturlige. Wow hvordan kan man skrive så mye om klyper?? Hahaha😅

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg