Get to know me; Mitt største turn off/on og utroskap

  1. Hva er din favoritt farge?
    Hm, jeg vil si beige, plommefarge og gull 
  2. Når du var yngre, hva ønsket du å bli?
    Dyrelege, helt klart!
  3. Hva er det beste stedet du har reist til?
    Oi, vanskelig spørsmål.. Jeg vil si Monaco, men det er mer som mitt andre hjem. Jeg har vært der siden jeg var 6 år og familien har leilighet der. Men blir aldri lei og det er jo mitt absolutt favoritt sted.. Ellers vil jeg si Dubai!
  4. Hvis du kunne hoppe på ett fly i morgen, hvor ville du ha dratt?
    Kan jeg vente til Coronaviruset har forsvunnet? Ville dratt til Dubai igjen..
  5. Hvor mange barn vil du ha?
    Tjaa, kanskje 3?
  6. Favoritt rett?
    Biff med peppersaus, grønnsaker og bakt potet!
  7. Favoritt tv-show?
    Akkurat nå; Breaking bad, Better call Saul
  8. Hva er din drømme jobb?
    Vet faktisk ikke enda, helt tragisk! Men kanskje jobbe på ett spa.. Høres så komfortabelt ut.
  9. Hvis du måtte ta en tatovering, hva ville det ha vært?
    Hadde ALDRI tatt tatovering, da må du virkelig tvinge meg.
  10. Hva er ditt største turn off?
    Folk som er for høye på seg selv! De som alltid skal være så høylytte så alle ser på dem og de som kun snakker om seg selv.
  11. Har du noen dyr?
    Har en super søøøt hund. Blanding av Chihuahua og Pomeranian <3
  12. Hva sier du om utroskap?
    Neineineineinei.. Kan ikke si NEI mange ganger nok. Ikke vær utro, bare ikke gjør det. Hvorfor såre en annen person så mye og være i ett forhold om du heller vil være med andre?? Utilgivelig for meg. Slå opp så gjør du hva du vil, ja du sårer den andre personen om du slår opp men du sårer mer om du er med en annen. Bestem deg, forhold eller ikke? 
  13. Sommer, høst, vinter eller vår?
    SOMMER!
  14. Hva må du gjøre vær dag?
    Pusse tenner 2-3 ganger.. Går ikke uten.
  15. Musikk smak?
    Liker det meste. Rnb, soul, house, deephouse hiphop og noe myk rock.
  16. Har du søsken?
    Ja, har en lillesøster
  17. Favoritt blomst?
    Orkide 
  18. 3 Turn on?
    Smarte mennesker, snille og mørkhårede haha!
  19. Hva på kroppen er du mest fornøyd med?
    Bena, hendene og armene
  20. Hva på kroppen er du mest usikker på?
    Jeg er ikke så veldig usikker på noe egentlig, jeg er som jeg er. Tenker ikke noe særlig på slikt. Men om jeg skal si noe så vil jeg starte å trene så jeg blir mer definert? 

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg