GINA TRICOT HAR SÅ MANGE FINE NYHETER

//Affiliatelinkerginatricot-shopping-nettshopping-trender-trend-stil-mote-outfit-antrekk-antrekkideer-outfitideer-outfitide-antrekkide-isalicious-isalicious1-moteblogger-moteblogg-newin-innkjøp

1. TOPP – HER & SKJØRT – HER  //  2. HER  //  3. TOPP – HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. SKJØRT – HER  //

 7. JAKKE – HER  //  8. HER  //  9. TOPP- HER & SKJØRT – HER

 

Heii

Ja, så jeg prøver liksom å holde meg unna shopping akkurat nå fordi jeg prøver å spare penger… Men altsåå.. Det er jo så mye fint overalt i butikkene nå, ikke sant?! Var innom Gina Tricot i dag og var jo så mange fine nyheter. Det blir nok til at jeg klikker meg hjem NOE da i hvert fall 🥵🤷‍♀️..

Ha en fin dag videre 💕

ginatricot-shopping-nettshopping-trender-trend-stil-mote-outfit-antrekk-antrekkideer-outfitideer-outfitide-antrekkide-isalicious-isalicious1-moteblogger-moteblogg-newin-innkjøp1. TOPP –  HER  //  2. RINGER – HER  //  3. TOPP –  HER  //  4. KJOLE – HER  //  5. TOPP – HER

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg