GIVEAWAY

Samarbeid –  Popsockets

GIVEAWAY-konkurranse-popsockets-popsocket-popsocketsgiveaway-host-vinn-gavekort-500kr-rabattkode-mobil-sti-trend-blogg-blogger-antrekk-isalicious-isalicious1

Hei ❤

Akkurat nå hoster jeg en giveaway i samarbeid med popsockets på min instagram (@isalicious1) som jeg ville informere om. Det man kan vinne er et gavekort på 500 kr som kan brukes på ALT på popsockets side.

Jeg selv er ambassador og stor fan av popsockets. Popgrip har gjort ting så mye lettere for meg når det kommer til å ta gode bilde, selfies og å holde mobilen stabilt og komfortabelt. Jeg kan ofte bruke de som en del av antrekket også og har ganske mange av dem som du kan se under. Det er jo mye mer enn popgrips du kan kjøpe på nettsiden deres som; kortholdere, stativ til å ha mobil på, mobilholder til bil, popgrips med dine egne bilder og mer.

 

GIVEAWAY REGLER:

1. Du må følge @popsockets_europe & meg (@Isalicious1) på instagram.

2. Kommentere i kommentarfeltet hvilket popsockets produkt du ville ha kjøpt med gavekortet på 500 kr.

3. Giveawayen varer i 1 uke.

4. Du får en bonus entry om du adder denne giveawayen på Instagram historien din.

 

Trykk HER for min instagram.I

I tillegg har jeg en rabattkode; BBISA12 som gir deg 15% rabatt på hele nettsiden som du finner HER.

GIVEAWAY-konkurranse-popsockets-popsocket-popsocketsgiveaway-host-vinn-gavekort-500kr-rabattkode-mobil-sti-trend-blogg-blogger-antrekk-isalicious-isalicious1

Her er noen av mine mange popgrips. Har noen jeg lagd selv med egne bilder. ELSKER de med ekte swarovski krystaller 😍.

GIVEAWAY-konkurranse-popsockets-popsocket-popsocketsgiveaway-host-vinn-gavekort-500kr-rabattkode-mobil-sti-trend-blogg-blogger-antrekk-isalicious-isalicious1GIVEAWAY-konkurranse-popsockets-popsocket-popsocketsgiveaway-host-vinn-gavekort-500kr-rabattkode-mobil-sti-trend-blogg-blogger-antrekk-isalicious-isalicious1

Kjempe lurt stativ du kan bruke for å se på film, filme deg selv, ta bilder osv. Har denne selv og den er utrolig smart å ha.

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg