Glossy Box – Day vs Night

Hei 🙂

Da er det leeenge siden jeg har blogget! Det har skjedd så sykt mye i det siste og en veldig STOR ting som jeg skal skrive om litt senere. Jeg er ikke helt klar for å skrive om det enda.. Men jeg er tilbake ihvertfall.

Jeg tenkte å prøve å abonnere på Glossy box igjen som jeg har gjort noen år tilbake men var ikke så veldig fornøyd. Jeg fikk pakken min i går med tema Day vs Night og jeg må si jeg ikke ble noe mer fornøyd denne gangen heller, og meldte meg av med en gang. Selve boksen og innpakningen er kjempe fin men er for lite produkter. Abonnementet koster 179 kr i mnd syntes ikke prisen er helt verdt det heller. Av de beauty boxene jeg har testet så vil jeg si LookFantastic sin er best!

I pakken fikk jeg en parfyme tester, full size mascara, eyeliner pen, en blå neglelakk og en toner. For det første skrev jeg på siden til Glossy box hvilken farge toner jeg liker som er nude, rosa toner så får jeg en blå neglelakk. Men mascaraen fra MannaKadar er jeg veldig spent på, hørt mye bra om den. 

La til noen bilder under for å vise pakken og tingene jeg fikk. Forstår virkelig ikke hvorfor bilde kvaliteten er så utrolig dårlig på bildene mine.. På tide med ny mobil kanskje?

Har du prøvd Glossy box?

Håper alle får en fin kveld videre 🙂

Produktene:

  • Bloom mascara fra Manna Kadar
  • The 24H pen eyeliner fra 3ina
  • Hydrating toner fra Context
  • Quatre en rouge fra Boucheron
  • 7Day-lakk fra Depend

Kontakt: 
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1
 

Klem; ISALICIOUS

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg