Grandiosa er seriøst det verste!

Hellu!
I går var jeg en tur på Ski Senteret. Målet var egentlig å kjøpe ett par vinter sko men det ble heller ett par sneakers selvfølgelig men de skal visstnok tåle vann og dårlig vær så var jo like greit. Prøvd å kjøpe vintersko 100 ganger nå, gir opp..  Altså nå må jo snart vinteren bli borte uansett! Venter så sykt på varmere dager! 

Har så sinnssykt vondt i hodet i dag og i går.. Føler hodet sprenger snart så tror jeg faktisk bare må legge meg nedpå litt og ta meg en lur..

Håper alle har en fantastisk bra fredag!!

Dro innom Peppes Pizza. Helt ærlig så liker jeg ikke pizzaen deres, er så sykt kresen på pizza. Må være en ordentlig god hjemmelagd pizza eller helst italiensk! Grandiosa er enda verre, det er det VERSTE jeg vet. Finnes ikke noe verre.. Skjønner ikke noen kan spise det nesten, alt smaker falskt. Men anyways paien de har på Peppes derimot er så syyyykt god! Den inneholder kylling, masse ost og chilli! Den heter “Knockout pizza” btw. De har gode salater også, spesielt taco salaten!

Mine nye sko fra shoeday, digger dem. Helt simple og svarte. De ligner egentlig på Fila men merket heter Black.

Så måtte jeg selvfølgelig innom Normal og kjøpe litt godt. De har så sykt mye bra utvalg! Så har de favoritten min Reese’s, finnes ikke noe bedre <3
 

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg