HALLOWEEN 🎃

Hei folkens! Håper alle har hatt en fin uke hittil og en skummel Halloween. Jeg og datteren min har vært litt dårlige denne uken, så vi har egentlig bare vært hjemme å slappet av. MEN i går var det jo selve Halloween og datteren min hadde jo gledet seg til det helt siden i fjor så da ble det jo selvfølgelig både pynting og litt knask eller knep gåing. Det kom jo så utrolig mange på døra om gangen her hjemme, altså snakker om kom sånn gjenger med 10-15 stk hver gang. De var jo så fine alle sammen eller skumle må jeg vel si! Etter hvert prøvde vi komme oss ut så datteren min fikk gått litt også, men tok jo aldri slutt med folk.

Etter hvert kom vi oss ut.. Det var så utrolig rart, fordi jeg selv har jo ikke gått Halloween på maaaange år og i fjor gikk jeg på skole den tiden her så da gikk min datter med min mor og søster. Ja, så dette var første gang på mange år og første gang jeg gikk med min datter. Det var gøy!

Jeg selv var å feiret Halloween i byen forrige lørdag hos søster med noen venner og så senere dro vi ut en liten tur. Bildet( fra en video) over er fra forrige lørdag. Jeg gikk for å være vampyr, i guess.. Tok dessverre ingen bilder av noe, kjempe kjipt. Har kun videoer. Dagen gikk så altfor fort.

Tenkte egentlig bare å vise litt fra vår dekorasjon hjemme, all pynt er kjøpt på Europris (ikke reklame). De har så mye bra hvert år til Halloween!

My little baby girl 🎃😍 Sminket henne selv, om dere bare kunne se😍

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg