HALLOWEEN LOOK

halloween-halloweenparty-halloweenfest-halloweenkostyme-halloweencostume-sminke-halloweensminke-halloweenmakeup-makeup-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hm

Hei 🖤

Håper alle hadde en kul Halloween🎃. Jeg skulle egentlig lagt ut det her for noen dager siden, men jeg ble ganske syk på mandag så har vært sengeliggende siden..

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg var egentlig, jeg bare gikk for noe jeg følte for da jeg sminket meg. Hva syntes du om resultatet?

Jeg feiret med en del venner på lørdagen som var, var egentlig blanding av bursdag og Halloween. Ble til at vi var ganske mange steder på kort tid den kvelden så rakk ikke å få tatt et bilde av hele kostymet, noe som er kjipt.. Nok av selfies derimot fikk jeg mer en nok av, hehe.. Gøy hadde jeg det uansett!

Håper du får en FLOTT HELG 💕

halloween-halloweenparty-halloweenfest-halloweenkostyme-halloweencostume-sminke-halloweensminke-halloweenmakeup-makeup-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hmhalloween-halloweenparty-halloweenfest-halloweenkostyme-halloweencostume-sminke-halloweensminke-halloweenmakeup-makeup-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hmhalloween-halloweenparty-halloweenfest-halloweenkostyme-halloweencostume-sminke-halloweensminke-halloweenmakeup-makeup-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hmhalloween-halloweenparty-halloweenfest-halloweenkostyme-halloweencostume-sminke-halloweensminke-halloweenmakeup-makeup-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hmhalloween-halloweenparty-halloweenfest-halloweenkostyme-halloweencostume-sminke-halloweensminke-halloweenmakeup-makeup-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hm

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg