Han tok på antibac men kom helt opp i ansiktet mitt?!

Heei. Da har jeg endelig klart å sette meg ned å blogge. Jeg skulle liksom ta meg en times lur fordi jeg sto opp så tidlig meeen klarte å sove i søren meg å hele 3,5 timer! Er det mulig?! Ble så irritert når jeg sto opp, jeg som hadde så mye å gjøre. Men sånn er det…

Jeg tenkte jo egentlig å poste ett min helg innlegg på mandag men så skjedde det med bytting fra miniblogg til blogg.no så da skjedde jo ikke det. Men tenkte å gjøre det anyways selvom det snart er helg igjen, haha! Men tatt bilder og alt så like greit. Så da blir det heller ett min helg og uke så langt innlegg.

På fredag da jeg spiste frokost sjekket jeg miniblogg som jeg alltid gjør så sjekket jeg topplisten som jeg også pleier der jeg lå på FØRSTE PLASS! Ble såå utrolig glad og ikke nok med det ett par timer etter fikk jeg beskjed av blogg.no at de ville ha meg her igjen! Made my day, virkelig altså! Så da ble det farvel med miniblogg noe som også var litt trist pga jeg har blogget fast der i over ett år. Men er jo super glad for å være her da! 😄

Min fredags frokost var noe av det beste jeg vet; havregrøt med melk og peanøttsmør! Anbefaler spesielt den her fra Reese’s!! Faller nesten i bakken hver gang jeg spiser den, er så sinnssykt god!😋😍

Så etter frokost så var det ut på tur som hver dag! Se så utrolig vakkert det var ute 😍

Så fredags middag; Taco ❤️. Noe av det beste,seriøst!

Så litt senere så jeg en film med min mor og søster som var kjempe bra. Den heter: The first wives club. Den handlet om 3 damer som var i skilsmisse/skilt seg pga mennene hadde funnet yngre damer og de lagde da en club for å ta hevn på de! Go girls! Vil ikke si noe mer for HATER selv når folk avslører filmer men anbefaler å se den. Gammel film som jeg også liker veldig godt. Føler alle filmer nå til dags er samme greier 🤷‍♀️.

På lørdag var jeg ute å sendte noen pakker med klær jeg solgte. Var så sykt stressa med alt altså det å være ute blant mennesker, var så mye folk og er så redd å få coronavirus. Jeg hadde så klart på meg hansker og skjerf foran munn men fortsatt.. Det kom inn en mann som smurte seg inn med antibac imens han kom helt nær meg altså snakker om nesten oppi ansiktet mitt??😷🤬 Jeg ble så irr, jeg så strengt på han, dro i skjerfet så skjønte han greia og han rygget bakover. Men hallo hjelper ikke å smøre deg inn hvis du går nære folk da. Tenk om jeg hadde corona? Kjenner jeg blir SÅ SYKT oppgitt, noen mennesker! 🙄

Så hentet jeg også ett par pakker når jeg først måtte i posten fra Nelly og Blivakker. Skal vise alt i morgen😍! Det var egentlig min lørdag. Senere på kvelden hadde mamma, søster og jeg en skikkelig jente kveld med musikk og dans. Vi må jo finne på litt sprell nå som vi ikke kan gjøre noe ute.

 


På søndag var det ut på tur igjen med mor, søster og hunden min! Super koselig og greit å komme seg ut i disse dager. Er egentlig alltid flink med å gå tur men nå for tiden føler jeg liksom det er alt jeg gjør ute. Er jo ikke noe åpent eller noe som skjer. Men alltids bra med frisk luft og for å ikke snakke om hvor vakkert det er ute nå.

Jeg drikker sykt mye te for tiden for hørte det skal “hjelpe” slik du ikke får corona så lett. Jeg gjør jo alt for å ikke få det såå 😂. Anbefaler Yogi te detox med sitron, utrolig god og digger alle de sitatene man får. Ikke alltid like bra men noen er veldig gode som denne👌.

På mandag la jeg ut ett nytt bilde på insta av meg og min søster som du kan finne HER.

Så var det middag det her var så godt! Har endelig kjøpt frityrkoker så lagde hjemmelagd nuggets og pommes frites 😍😍. Så var den dagen over. Altså skjer egentlig ikke så mye om dagen så er ikke så spennende. Føler egentlig det går bare i spise, do, spise, gå tur, do, spise, tur, spise, do og sove haha!🤣😂

Så i går altså tirsdag var jeg bare å hentet en pakke igjen(tok ikke bilde) og la ut flere ting til salgs på facebooken min. Hvis noen er interessert i fine og ubrukte klær har jeg masse til salgs. Skal legge ut masse mer også. Så bare å følge med. Legger til linken til salgs siden min HER.

Det var da min uke så lang.. I dag har jeg egentlig ikke gjort noe som helst. Men nå må jeg få lagd middag og senere kanskje se litt på Better call Saul (favoritt serien min nå) og etter legge meg. Har så sinnssykt vondt i hodet så blir godt å legge seg kjenner jeg. Frister ikke å lage middag i det hele tatt nå men må jo mat i magen eller hur.

-Hvordan har din uke vært og hva gjør du/føler du om dagen i disse coronavirus dager?

Ha en fin kveld videre og god natt 💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg