HELGENS MATHANDEL

Hei hei!

Da er det helg IGJEN!! Føles faktisk som det er helg hver dag i det siste! Alt går så sykt fort for tiden! Tiden må virkelig gå saktere ellers sitter jeg her snart gammel og grå. Ikke heeelt klar for det enda😅🤷‍♀️.

Hvordan går det med dere? Hva er helgens planer? Jeg selv skal være med familien som vanlig, få jobbet litt og prøve å få slappet av litt også. Føler jeg ikke har fått tiden til å sitte ned å faktisk slappe helt av å gjøre noe jeg liker utenom å jobbe på leeenge. Det er så viktig, må virkelig prøve å få det til denne helgen!

Det ble også en litaaa helgehandel fra Kiwi med påfyll av matvarer, div ting jeg trenger til middag i helgen og noe nytt jeg testet som jeg skal dele med dere. 

Håper dere alle får en fantastisk helg 💕🤗!

mathandel-mattinnkjøp-innkjøp-mat-middag-dessert-is-blogg-blogger-toppblogger-topplisten-topplista-handel-shopping-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg.no-kiwi-påfyllavmat-helgehandel-freia

Litt påfyll av div varer. Pleier ofte å kjøpe inn croissanter til helgene og de her er så gode! Nesten som de man får i Paris 😍.
Tror det er en vanesak å fortsatt spise croissanter siden jeg bodde i Frankrike lenge og spiste det ofte. Er så godt 😋!

mathandel-mattinnkjøp-innkjøp-mat-middag-dessert-is-blogg-blogger-toppblogger-topplisten-topplista-handel-shopping-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg.no-kiwi-påfyllavmat-helgehandel-

Enda mer påfyll. Drikker Biola og spiser disse activia yoghurtene hver dag!

mathandel-mattinnkjøp-innkjøp-mat-middag-dessert-is-blogg-blogger-toppblogger-topplisten-topplista-handel-shopping-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg.no-kiwi-påfyllavmat-helgehandel-mochi

En av middagene denne helgen: Pizza. Elsker den pizzaen her, min absolutte favoritt 💕.
Handlet også inn litt helgesnacks, blitt helt obsessed av den sjokoladen her🙄😫!

mathandel-mattinnkjøp-innkjøp-mat-middag-dessert-is-blogg-blogger-toppblogger-topplisten-topplista-handel-shopping-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg.no-kiwi-påfyllavmat-helgehandel-mochi

Hver helg så prøver jeg å teste ut noe nytt uansett hva det er, denne helgen ble det iskremkulene i ris deig som kalles Mochi.
De er asiatisk inspirert. Jeg har allerede smakt på de og de var kjempe gode, spesielt den med mango smak 😍.
Veldig godt men rart eller spesielt på en måte da det var veldig nytt for meg (aldri prøvd mochi). Kommer til å kjøpe de igjen. 

mathandel-mattinnkjøp-innkjøp-mat-middag-dessert-is-blogg-blogger-toppblogger-topplisten-topplista-handel-shopping-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg.no-kiwi-påfyllavmat-helgehandel-

En annen middag denne helgen: Tortelloni! 

 

Ha en super helg💕

Mine sosiale medier:
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg