Helt RÅ serie!!

Hei 🙂

Jeg MÅ anbefale en serie!! Altså er sjeldent jeg sier jeg syntes en serie er sykt bra eller blir hooked. Men den serien her var så sykt rå! Jeg bare gikk inn på Nrk1 appen for å finne en ny serie, men tenkte det egentlig ikke var noe vits men er så sykt glad jeg gjorde det. Hadde aldri hørt om den serien her før engang men tenkte jeg skulle prøve å gi det en sjanse. Jeg var ikke så gira først men til mer jeg så til bedre ble det. Det er bare 1 sesong ute nå med 10 episoder men håper virkelig det kommer en sesong 2. Men historien så ganske ferdig ut men krysser fingrene. Serien er spilt inn i Montreal i Canada og tydeligvis sann etter det jeg har fått med meg. Den er på fransk men er tekstet på både norsk og engelsk. Vil ikke fortelle noe av historien, det får dere se selv. Helt syk historie kan jeg ihvertfall si.

Jeg anbefaler den serien her på det sterkeste og på google kan du se så sykt mye bra anmeldelser! Du kan se mer hvis du trykker HER.

Ha en fin kveld videre 🙂

Kontakt
Instagram: Isalicious1
Snapchat: Isalicio91
Facebook: Isalicious1

Klem; Isalicious 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg