HUNKEMÖLLER; SOMMER 2022

//Samarbeid – Hunkemöller

hunkemoller-hunkemöller-bikini-samarbeid-sommer-badetøy-helbikini-badedrakt-bhutenspiler-bhutenbøyle-bh-undertøy-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bikinier-trender-bikinitrend-sommertrend

Hei ❤ Jeg håper alle har hatt en flott helg og en fin start på uken hittil.

I samarbeid med Hunkemöller skal jeg i dag vise dere masse super freshe bikinier, badetøy og mer fra deres 2022 sommer kolleksjon. Jeg selv er en stor fan av Hunkemöller, kvaliteten er god og de har så mye forskjellig utvalg. Du finner alt. En ting som er veldig bra med Hunkemöller er at de har noe for ALLE uansett størrelse, de har det meste av deres utvalg i plus size størrelser, noe som ikke alle alltid like gode på.

Jeg selv eier både en del undertøy og bikinier fra Hunkemöller og er alltid fornøyd. Alt sitter fint på og størrelsene stemmer alltid.

De har også en del rabattkoder hvor du kan få rabatter på truser, bher, nattskjorter og mer.

Under kan du se noen av mine favoritter😍

 

BIKINI

hunkemoller-hunkemöller-bikini-samarbeid-sommer-badetøy-helbikini-badedrakt-bhutenspiler-bhutenbøyle-bh-undertøy-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bikinier-trender-bikinitrend-sommertrend

Så mye fint, jeg har faktisk lyst på alt! Se Bikini for mer. Du finner også de fleste av bikiniene over i plus size badetøy.


BADEDRAKT

hunkemoller-hunkemöller-bikini-samarbeid-sommer-badetøy-helbikini-badedrakt-bhutenspiler-bhutenbøyle-bh-undertøy-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bikinier-trender-bikinitrend-sommertrend

For de som foretrekker badedrakt har de også masse bra utvalg på dette.


BADETØY

hunkemoller-hunkemöller-bikini-samarbeid-sommer-badetøy-helbikini-badedrakt-bhutenspiler-bhutenbøyle-bh-undertøy-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bikinier-trender-bikinitrend-sommertrend

Jeg elsker deres strandklær dette året, det kan brukes både til strand og til en kveld på byen. Love it!


BH

hunkemoller-hunkemöller-bikini-samarbeid-sommer-badetøy-helbikini-badedrakt-bhutenspiler-bhutenbøyle-bh-undertøy-isalicious-isalicious1-mote-trend-stil-bikinier-trender-bikinitrend-sommertrend

Du finner så mye utvalg av deres BH uten bøyler som er så behagelig å ha på. Jeg går kun med slike bher for tiden, så mye bedre. Jeg foretrekker alltid å ha på bh, men så deilig med slikt undertøy som likevel gir deg følelsen av å ikke ha på noe.


Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg