I WENT LOCO

Hei 🙂

I går var jeg på ett møte og senere dro jeg på det lokale senteret her. Som sikkert de fleste vet nå så er jo Loco konkurs og de selger ut alt i butikken billig. Skrev om dette for litt siden da de hadde 30% avslag og da måtte jeg selvfølgelig kjøpe noe. 

Jeg skulle egentlig bare bytte noe på senteret og ikke kjøpe noe.. I det jeg går forbi Loco og jeg ser 50% avslag så gikk jeg locooo for å si det sånn. Altså klarte faktisk ikke stoppe meg selv, så tenkte jeg at jeg kunne kjøpe 1-3 ting men neeida slik ble det ikke. Kom ut med altfor mye og ble ikke så billig heller til slutt med tanke på hvor mye jeg kjøpte. Men da har jeg ihvertfall en del produkter å teste ut.

Lagt til bilder under av hva jeg kjøpte og mine sosiale medier ligger nederst.

Håper du har en fin kveld videre 🙂

Først ett lite outfit bilde. Har på meg ett set fra Bikbok, kjøpte det i fjor og den er så sykt behagelig. Vet speilet er litt dirty, sånn går det når man klarer vaske fjeset så vilt at speilet også blir vasket..
Det var akkurat her jeg mistet meg selv og selvfølgelig MÅTTE gå inn å shoppe…
Her er produktene jeg kjøpte, det som er til mann her er til typen so you know.

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1
 

Klem; Isalicious

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg