IDEER TIL PRODUKTIVE TING Å GJØRE

isalicious-isalicious1-blogg-blog-blogger-produktivetingågjøre-ideertiltingågjøre-forslagtiltingågjøre-mote-trend-toppblogger-topplisten-isalicious.blogg.no


Hei folkens!

Jeg la ut ett innlegg for en stund siden om produktive ting å gjøre som flere likte og fikk veldig god respons. Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve å lage ett slikt innlegg igjen med flere og nye ideer. Det er jo ofte man har litt ekstra tid eller lite å gjøre, da er det greit å ha noen ideer. Håper dere liker innlegget og finner noe nyttig ✨🤗💆‍♀️.

 

Produktive ting å gjøre: 

– Rydd / organiser rommet ditt/huset eller leiligheten

– Ta ett online kurs

– Hør på podcast

– Start en blogg

– Les en bok

– Tren hjemme eller treningsstudio

– Yoga

– Ta en sykkeltur

– Planlegg middager
Dette prøver jeg å gjøre selv i helgene så jeg vet sånn ca hva jeg skal spise hver dag uken som kommer og hva jeg må kjøpe inn.

– Gå igjennom sminke og produkter

– Vask sminkekoster og svamper

– Planlegg uken eller måneden som kommer.
Jeg anbefaler appen To do fra Microsoft. Bruker den selv nesten hver dag for å planlegge dagene mine. Utrolig hvor mye mer som blir gjort når man planlegger litt!

– Tilbring tid med familie 💕
Nå som det er fint vær kan man jo tilbringe tiden ute. Kanskje grille eller gå en tur?

– Bak en kake eller noe annet

– Selg/gi bort gamle klær
Alltid noen som trenger de mer enn deg

– Start en sparekonto
Anbefaler en sparekonto der banken automatisk hver måned tar fra kontoen din det beløpet du måtte ønske. Samtidig kan du heller ikke ta fra kontoen utenom å ringe til banken. Det er så lett å bare ta fra sparekontoen noen ganger, thats a no no altså om det ikke er SUPER nødvendig. Er jo grunn til det er en sparekonto ikke sant?

– Planlegg en fremtidig reise eller drømme reise

– Unfollow div kontoer du ikke følger med på lenger

– Slett gamle kontakter
Ofte man har kontakter fra mange år siden man ikke har kontakt med og ikke kommer til å ha kontakt med lenger heller.

– Slapp av litt
Alle trenger jo det også av og til. Man trenger ikke alltid å gjøre noe heller. Hør på kroppen din✨.

– Lag en self-care kit
Da er man klar for hjemme spa dag 💆‍♀️. Jeg selv har spa dag hjemme 2 ganger i uken, viktig å ta vare på seg selv!

– Prøv en hjemmelagd maske

– Meld deg av slitsomme emails

– Backup pcen din

– Prøv mindfulness
Finnes så mange gode apper for dette og youtube videoer.

– Start å skrive dagbok

– Jobb med rutinene dine

– Planlegg diverse antrekk

 

Mine sosiale medier:
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg