IKKE SÅ FAN AV PRØVEROM

shopping-ski-skisenter-mote-trend-stil-innkjøp-klær-hm-hennesogmauritz-shop-newin-handle-peppespizza-peppespizzaski-skjønnhet-sminke-dagenslook-dagenssminke-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-toppblogger-topblogger-junkyard-makeuplook-makeupblog-sminkeblogg-stilblogger-moteblogger-Sykt fornøyd med sminken min i går ✨👌

 

Hei ♥  Håper alle har det bra! I går var jeg på en “liten” shopping tur. Eller jeg skulle på en liten shopping tur, meeen ble litt mer enn det jeg tenkte.. Jeg trengte sårt nye sommerklær da jeg har gått opp litt i vekt siden i fjor sommer og har halvparten av klærne mine i Frankrike. Det er jo så mye fint i butikkene nå og MASSE salg! Tenkte å vise alt jeg har handlet inn en av dagene som kommer. 

Altså jeg kan ikke huske sist jeg faktisk var i butikk og ikke handlet på nettet. Altfor lenge siden, men er ikke så veldig fan av det. Ikke misforstå meg, jeg liker godt å shoppe i butikk bare så lenge jeg slipper å prøve noe.. Jeg syntes det er mer behagelig å bestille hjem så jeg kan prøve alt i fred og ro. Prøverom er så sykt varme, små og stressende😫. Altså holdte på å svette i hjel… Føler også man blir dobbel så stor i de speilene, haha😂..

  • Flere som føler det slik? Foretrekker du å bestille hjem eller å handle i butikk?

Etter shoppingen så ble det en tur på Peppes Pizza. Ble jo sulten etter shoppingen vettu, ekke lett 😅. Bestilte; Garlic bread deluxe, cheesy nachips og som alltid knock out pie. Anbefaler dere å prøve ut knock out pie om dere er innom Peppes Pizza. Den er så digg og sterk🌶🤤! 

Håper alle får en flott kveld! 💕

shopping-ski-skisenter-mote-trend-stil-innkjøp-klær-hm-hennesogmauritz-shop-newin-handle-peppespizza-peppespizzaski-skjønnhet-sminke-dagenslook-dagenssminke-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-toppblogger-topblogger-junkyard-makeuplook-makeupblog-sminkeblogg-stilblogger-moteblogger-

shopping-ski-skisenter-mote-trend-stil-innkjøp-klær-hm-hennesogmauritz-shop-newin-handle-peppespizza-peppespizzaski-skjønnhet-sminke-dagenslook-dagenssminke-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-toppblogger-topblogger-junkyard-makeuplook-makeupblog-sminkeblogg-stilblogger-moteblogger-

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg