Ikke så redd lenger

Hei ♥ Åh det er så utrolig deilig når det begynner å bli varmere ute og sola endelig titter frem igjen. Var en tur ute tidligere i dag for å gå innom posten så jeg kunne hente min nye pakke fra Nelly som jeg gleder meg sykt til å åpne. Etter posten dro jeg på cafe, en av mine favoritt cafeer i Drøbak som heter Ost & Vin. Burde sjekkes ut om du er i Drøbak. Eneste som er dumt det er at de kun har trakterkaffe og elsker cafe latte. Men ellers maten der er perfecto😍👌.

Føles så sykt bra at jeg endelig føler meg tryggere ute nå, jeg er ikke så redd lenger (av covid19) selv om jeg passer veldig godt på og følger selvfølgelig alle tiltakene. Men jeg var ekstremt redd!! Var nesten så jeg ikke turte å gå til matbutikken spesielt pga jeg så alle andre rundt meg var så useriøse.. Var veldig redd for å bli syk og å smitte familien.

Det var ganske mange mennesker ute i dag, selvfølgelig.. Nordmenn og sola, haha.. Er det en liten antydning til en solflekk så er alle ute og på den samme flekken😂🤷‍♀️.. Husker når jeg bodde midt i sentrum i Oslo.. Det kunne foss regne og være kun bitte litt sol men neida alle satt i parkene osv😂. Men var veldig koselig å se mennesker ute igjen på cafe, rundt i byen, å se folk begynne leve mer normalt og ting åpner opp igjen. God følelse. Håper snart er det hele over. 

Ha en fin kveld 💕

6 kommentarer
    1. Fint du føler deg tryggere men fortsatt veldig viktig å passe på som jeg så du skrev du gjør. Men ikke alle som gjør. Hadde egentlig en ganske lik dag
      Xoxo Tina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg