I’m back!

Heei. Da er jeg endelig tilbake på blogg.no!! Så glad! Jeg blogget jo fast her for mange år siden så sluttet jeg en lang periode for jeg hadde andre viktige ting å fokusere på. Deretter startet jeg å blogge fast på miniblogg.no noe jeg likte men samtidig ikke pga ingen kommentarfelt. Altså kommentarfelt for meg er utrolig viktig! Det å kunne kommunisere med andre bloggere og lesere.

Jeg er ikke helt ferdig med designet på bloggen og flere ting som skal fikses men tar litt tid. Er en stund siden jeg var på blogg.no og mye har forandret seg, så må lære alt. Var ikke så komplisert på miniblogg for å si det sånn, det var det mer rett frem.

Så over til litt info om meg, tenkte å presentere meg på nytt med noen basic get to know me spørsmål. Here we go:

  • Hvor jeg er født: Oslo.
  • Bursdagen min: 9 August.
  • Favoritt farge: Beige.
  • Favoritt rett: Jeg elsker mat. Men vil si favoritten er vel biff med peppesaus, sopp, grønnsaker og bakt potet <3
  • Søsken: Ja, en lillesøster.
  • Dyr: Jeg har en utrolig søt liten pomchi altså blanding av chihuahua og pomeranian.
  • Interesser: Mote, skjønnhet, sminke, musikk, familie og mat.
  • Hva jeg missliker: Høylytte, oppmerksomhet syke, egoistiske mennesker!
  • Favoritt sted: Må si tre – Dubai, Monaco og Paris.
  • Favoritt serie: Breaking bad og Better call Saul.

Har dere noen flere spørsmål så er det bare å spørre i vei 🙂
Ha en fin dag videre! <3

Min lille hund Shanti <3

 

 

Meg og søster <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg