Imens de fleste går ut i helgene…

Wok med kylling

Åh nå sitter jeg å ser på mat bilder og blir så sykt sulten! Jupp, det er sånt jeg kan bruke tiden min på. Noen går ut i helgene imens jeg sitter her å ser på mat, haha! Men ett godt tips; det er jo greit å bruke litt tid på å finne inspirasjon til mat man kan lage. Altså før så gikk jeg alltid uforberedt i matbutikken og stresset så sykt med hva jeg skulle finne på. Så er greit å sette seg ned å planlegge retter og sette opp en handleliste før man drar til butikken. 

Ellers skal jeg snart se en film om jeg klarer komme meg unna maten. Er det mulig å være så glad i mat?! 

Håper alle har en super duper helg! 

Gyros i pita
Meksikansk ris med grønnsaker og bønner
Kremet laksegrateng 
Noe av det BESTE jeg vet, Tomat og Mozzarella salat <3

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg