Innkjøp: Sephora

Hei 🙂

Tenkte å legge ut noen av innkjøpene jeg har gjort på Sephora imens jeg var i Monaco nå nylig. Takke være Sephora, altså de har jo alt. Siden jeg var liten og det var mamma som kjøpte ting på Sephora har jeg vært helt vill etter denne butikken. Det er jeg fortsatt! For de som ikke vet så kan man bestille til Norge, har aldri gjort det selv så vet ikke noe om det egentlig men legger til linken under. Legger ut bilder av både ting jeg aldri har prøvd og ting jeg bruker fast. Så kan jeg fortelle mer om mine faste favoritter i neste innlegg. Kommer også til å skrive om de produktene jeg ikke har brukt før senere når jeg har testet det ut.

Trykk HER for å komme til Sephora så legger jeg til linker på alle produktene under <3

Kontakt:
Instagram: Isalicious1
Snapchat: Isalico91
Facebook: Isalicious1

Klem; Isalicious

Ha en fin dag videre folkens!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg