INNKJØP

normal-innkjøp-handel-shopping-newin-normalnorge-favoritter-toppblogger-isalicious-isalicious1

Hei🖤

Jaaa.. Da har jeg vært på Normal og gjort det igjen.. Jeg var så heldig å få 20% rabatt på Normal og tenkte da å ta sjansen til å kun kjøpe adventskalender til datteren min( og meg). MEN, hver eneste gang jeg går inn i den butikken går jeg helt loco og kjøper så mye mer enn det jeg skal. Har egentlig budsjett i det siste, men Normal gjør det så vanskelig hver gang😖. Man finner jo så mye kult og nyttig der inne. Tenke i dag å vise frem noen av mine innkjøp.

Jeg må bare nevne Normal har SUPER mange flotte adventskalendere til en kjempe god pris!

– Kjøper du adventskalender til deg selv?

Håper du har/får en flott søndag ❤

normal-innkjøp-handel-shopping-newin-normalnorge-favoritter-toppblogger-isalicious-isalicious1

Kinder bueno kalender til meg selvfølgelig og Peppa pig til datteren min. Elskeeer bueno og kan ikke vente til å begynne åpne denne.
normal-innkjøp-handel-shopping-newin-normalnorge-favoritter-toppblogger-isalicious-isalicious1

Jeg har sensitiv hodebunn og har brukt The scalpolist sin pre-wash scalp scrub en liten stund nå som jeg liker veldig godt. Den har hjulpet mye så bestemte meg for å prøve exfoliating scalp serum også fra samme merke.

normal-innkjøp-handel-shopping-newin-normalnorge-favoritter-toppblogger-isalicious-isalicious1

Hallo?! Se på den søte bamse gripen til mobilen! Utrolig fin😍!!

normal-innkjøp-handel-shopping-newin-normalnorge-favoritter-toppblogger-isalicious-isalicious1

Hatt lyst på en Himalaya salt lampe en god stund nå og kjøpte endelig denne fra Normal til kun 98 kr 😲

normal-innkjøp-handel-shopping-newin-normalnorge-favoritter-toppblogger-isalicious-isalicious1

Sjampo børste til meg og en ny børste til datteren min som har krøller. Prøver alltid å finne den perfekte børsten til henne for krøller er ikke lett å gre opp for å si det sånn.

normal-innkjøp-handel-shopping-newin-normalnorge-favoritter-toppblogger-isalicious-isalicious1

Jeg er en stor fan av pillow mist som virker avslappende. Har tidligere brukt Rituals sin, men tenkte å prøve noe nytt.

normal-innkjøp-handel-shopping-newin-normalnorge-favoritter-toppblogger-isalicious-isalicious1

Spenner og leppepomade til datteren min. Den leppepomaden her luktet så godt av vannmelon!

normal-innkjøp-handel-shopping-newin-normalnorge-favoritter-toppblogger-isalicious-isalicious1

Snacks så klart! Anbefaler dere å teste ut Jelibon sour patch, de er såå juicy og gode😍

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg