INNKJØP

//AFFILIATELINKER

Hei 💕

Jeg var egentlig innom senteret i går for å bytte en vare, men ble litt mer enn det for å si det sånn. Tenkte bare å dele mine innkjøp og ønske dere en FANTASTISK GOD HELG💕 Hva er planene deres for helgen? Jeg skal i hvert fall bare slappe av sammen med familien egentlig.

RITUALS THE LEGEND OF THE DRAGON GOLD FOAMING SHOWER GEL – HER

Jeg fikk dette dusj skummet i reise versjon i Rituals sin adventskalender og falt helt pladask! Jeg måtte selvfølgelig kjøpe den i stor versjon! Den lukter helt NYDELIG av plomme og cedar wood(sedertre). Skummet har også en gull farge som gir glød😍. Det som irriterer meg er at dette er en limited edition kolleksjon som de ikke får inn igjen. Alltid er det beste limited edition🥹.. Da jeg var i butikken fortalte de meg at de varene de har nå er det siste..


RITUALS SÅPEDISPENSER I GULL – HER

Hvor fin er ikke den såpedispenseren her? Elsker den, det at den er i gull og se på det mønsteret😍


RITUALS LYSHOLDER MED DUFTLYS – HER

De har så mye fint på Rituals, det er farlig!! Se på den fine lys holderen! Duftlyset som tilhører dufter helt nydelig av safran, lavender, hvit musk og ingefær.


LIPGLOSS FRA H&M – HER

Jeg hadde glemt leppe pomade og var utrolig tørr på leppene da vi var på senteret, så da ble det til at jeg kjøpte denne lipglossen fra H&M i fargen ‘yummi lips’. Likte den veldig godt, søt gloss som gir myke fukt. Billig var den også, tror jeg betalte 60 kr.


BLÅ SHOPPER BAG – HER

Jeg har lenge sett etter en blå veske i denne fargen, så da jeg gikk innom Gina Tricot å så denne måtte jeg ha den! Den var på salg og kjøpte den for KUN 50 kr!! Så deilig å finne noe jeg har sett etter så lenge til en latterlig god pris!


MA CHÈRIE TSKJORTE BARN – HER

Kjøpte denne søte t-skjorten til datteren min fra Gina Tricot. Hennes første klesplagg fra Gina😍. Måtte ha den når jeg så den sto på fransk ‘Ma cherie’ som betyr min kjære. Hun er fransk og min kjære – så passet helt perfekt💕.


TREE HUT TROPICAL GLOW – HER

Det her er egentlig en gave, søsteren min prøvde å finne Tahiti som er umulig å finne og ikke kommer inn lenger i butikken tydeligvis.. Da hun ikke fant den, kjøpte hun en annen som jeg kunne bytte til den jeg ville ha. Likte den hun kjøpte, men ville prøve noe nytt. Så da byttet jeg inn den hun kjøpte til denne her altså Tropical glow.. Den lukter så godt av shea butter, cupuacu butter, pistasj og guarana ekstrakt. Den skrubber godt og gir en flott glød😍.


AKEBRETT FRA LEKIA

Kjøpte dette akebrettet til datteren min, for det hun hadde ble ødelagt. Kostet ikke mer enn rundt 90 kr.


ZZAND ASMR POWER – HER

Kjøpte også denne på Lekia til datteren min. Måtte ha den, hun elsker sånn type Asmr ting og det gjør jeg også. Så blir vel en gave til henne, men litt til meg også😅…


KARAMELL SIRUP – HER

VERDENST BESTE kaffesirup, altså når jeg sier verdens beste så mener jeg det virkelig! Jeg tror jeg har testet alle karamell sirupene som finnes, og den her fra Cemo slår absolutt alt. Kan ikke drikke kaffe lenger uten denne, er et must. Anbefales på det sterkeste! Man finner den her på blant annet Kitchn.


Kjøpte noen div matvarer på Meny som jeg manglet til middag. Lagde fried rice og vårruller🤤..

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg