INNKJØP AV FAVORITTER FRA YVES ROCHER

innkjøp-favoritter-hudpleie-kroppspleie-favorittprodukter-hudpleieprodukter-bestehudpleie-yvesrocher-yves-rocher-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogger-innkjøpavfavoritter-alue-alga-ansiktsvask

Hei😊 Her om dagen fikk jeg pakken min fra Yves Rocher som kom UTROLIG fort🙌!! Det er faktisk første gang jeg bestiller fra Yves Rocher til Norge og det tok kun 2 dager. MEN jeg har alltid brukt produktene deres da jeg bodde i Frankrike og når jeg er der på ferie drar jeg alltid innom. Brukt Yves Rocher sine bodylotion og dusj såper i alle år!! Elsker produktene deres – alt er av naturlig opprinnelse og produsert i Bretagne i Frankrike. Så lukter alle produktene deres så godt også! Under kan dere se noen av mine favoritter som jeg bestilte denne gangen😍. Dette er ikke reklame i det hele tatt så det er sagt.

innkjøp-favoritter-hudpleie-kroppspleie-favorittprodukter-hudpleieprodukter-bestehudpleie-yvesrocher-yves-rocher-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogger-innkjøpavfavoritter-alue-alga-ansiktsvask

PURE ALGUE THE ULTRA-FRESH CLEANSING GEL

Da jeg var i Frankrike kjøpte jeg denne rensegeleen i mindre versjon fordi jeg ikke hadde mer av ansikts vasken min fra Norge og det her var bestselgeren på Yves Rocher. Lite visste jeg om at det skulle bli min nye favoritt! Altså ved første bruk ble jeg en fan! Den fjerner all sminke, gir glød og fuktighet. Huden blir så myk og ren etter bruk. Den lukter også super godt!! Jeg hadde gått tom for den og bestilte den største versjonen som inneholder 390ml med en gang jeg kom meg til Norge. Den inneholder mye produkt for pengene, naturlig og super bra!

innkjøp-favoritter-hudpleie-kroppspleie-favorittprodukter-hudpleieprodukter-bestehudpleie-yvesrocher-yves-rocher-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogger-innkjøpavfavoritter-alue-alga-ansiktsvask

COCONUT BODY LOTION

Det her er min absolutte favoritt bodylotion. Jeg brukte denne fast i alle år da jeg bodde i Frankrike og kjøper den alltid når jeg er der i perioder. Den dufter helt nydelig av kokos og gir masse fuktighet samtidig som den trekker fort inn i huden. Deres vanilje bodylotion er også en av mine favoritter. De har også dusj såper med samme dufter som kremene.

innkjøp-favoritter-hudpleie-kroppspleie-favorittprodukter-hudpleieprodukter-bestehudpleie-yvesrocher-yves-rocher-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogger-innkjøpavfavoritter-alue-alga-ansiktsvask

SUBLIME SKIN BB CREAM 6 IN 1

Den her har jeg faktisk ikke prøvd før, men hørt mye bra om den og trengte en farget dagkrem. Denne bb kremen har 6 effekter; tilfører fuktighet, jevner hudtonen, glatter ut hudoverflaten, gir en frisk look, booster gløden og gjør huden vakrere. Den inneholder ris ekstrakt som beskytter huden mot ytre påvirkninger. Man skal ikke kunne se eller føle at man har på sminke, imens den pleier huden og gir en fin glød. Gleder meg til å prøve den.

innkjøp-favoritter-hudpleie-kroppspleie-favorittprodukter-hudpleieprodukter-bestehudpleie-yvesrocher-yves-rocher-isalicious-isalicious1-skjønnhet-blogger-innkjøpavfavoritter-alue-alga-ansiktsvask

SHEA & SOFT ALMONDS NOURISHING BODY LOTION

Denne her fikk jeg gratis med i pakken, enda en grunn til at jeg elsker Yves Rocher; man får alltid gaver! Altså når jeg handler hos de i butikk i Frankrike får jeg nesten alltid full size produkter og små prøver i tillegg. Luv it. Jeg har allerede prøvd denne kremen, den lukter helt fantastisk og gir en intensiv næring for de med veldig tørr hud. Veldig god nå på vinteren.

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg