Innkjøp de siste dagene

Hellu

Tenkte å dele noen nye innkjøp de siste dagene. Både nye innkjøp og mine favoritter som jeg var tom for. 

Jeg har forresten fått den nye mobilen min nå, proud owner 🤩. Tenker å vise den frem i morgen. 

Jeg er så utrooOOOlig trøtt i dag, orker såvidt å skrive, aner ikke hvorfor men kjenner jeg bare trenger å spise og komme meg til sengs. Helt ferdig og tom for energi.

Håper alle har en super kveld videre 💕

innkjøp-newin-rituals-coop-coopextra-clinique-nyx-bikbok-h&m-shopping-shop-smykker-krem-moisturesurge-øyebryn-newnew-nyinnkjøp-nyeinnkjøp-kosmetikk-sminke

Ok så jeg klarte å kjøpe inn feil krem, jeg bruker egentlig fast moisture surge intense som er verdens beste krem men så klarte jeg kjøpe den her. Hørt sykt mye bra om den og de er vel så å si like bare at den andre gir mye mer fuktighet så skal vel gå bra. Forresten grunnen til at jeg ikke byttet den hvis noen lurer var fordi jeg åpnet litt fort uten å se utenpå først. Du finner kremen HER

Jeg bruker sånn egentlig ikke øyekrem.. Men har hørt så sinnssykt mye bra om den her så føler jeg nesten må prøve den. Du finner den HER.

For de som ikke har prøvd noen Clinique produkter så Anbefaler jeg de på det sterkeste. Både sminke og hudpleie produktene er helt fantastisk bra! Du kan finne Clinique produkter HER til en bra pris.

innkjøp-newin-rituals-coop-coopextra-clinique-nyx-bikbok-h&m-shopping-shop-smykker-krem-moisturesurge-øyebryn-newnew-nyinnkjøp-nyeinnkjøp-kosmetikk-sminke

Jeg sliter alltid med å finne bikinier… Enten er de for dyre syntes jeg eller så liker jeg ikke passformen. Jeg var bare innom Coop Extra da jeg heldigvis så Northpeak bikinine deres. De var skikkelig fine og billige, 99 kr per del så jeg tenkte why not give it a try. Jeg prøvde og var super fornøyd. Så en bikini så verdt prisen. Tips til dere som er litt lei av å finne bikini som meg. Extra har også nettshop som du finner HER

innkjøp-newin-rituals-coop-coopextra-clinique-nyx-bikbok-h&m-shopping-shop-smykker-krem-moisturesurge-øyebryn-newnew-nyinnkjøp-nyeinnkjøp-kosmetikk-sminke

De øyebrynspennene her fra H&M har vært min storfavoritt i ett par år nå. Brukte egentlig Anastasia sin fast som er super bra men litt pricey om du bruker det ofte. Men jeg syntes H&M sin er super bra til prisen. Koster rundt 80 kr. Du finner de HER.

innkjøp-newin-rituals-coop-coopextra-clinique-nyx-bikbok-h&m-shopping-shop-smykker-krem-moisturesurge-øyebryn-newnew-nyinnkjøp-nyeinnkjøp-kosmetikk-sminke

Måtte kjøpe inn noen av mine favoritter fra Nyx som jeg var tom for. Elsker både den setting sprayen her og deres tinted skin veil. Nå kan man få 3 pack på lyko til bare 295 kr når bare en koster rundt 115 kr. Du finner de HER. Tinted skin veil finner du HER. Jeg bruker forresten fargen; true beige buff.

Lip linere fra Nyx finner du HER.

innkjøp-newin-rituals-coop-coopextra-clinique-nyx-bikbok-h&m-shopping-shop-smykker-krem-moisturesurge-øyebryn-newnew-nyinnkjøp-nyeinnkjøp-kosmetikk-sminke

Så de her da, så fine 😍. Du finner de HER.

innkjøp-newin-rituals-coop-coopextra-clinique-nyx-bikbok-h&m-shopping-shop-smykker-krem-moisturesurge-øyebryn-newnew-nyinnkjøp-nyeinnkjøp-kosmetikk-sminke

Smykke – HER | Strikk – HER ( ikke inne i beige) | Hårspenner (utsolgt)

innkjøp-newin-rituals-coop-coopextra-clinique-nyx-bikbok-h&m-shopping-shop-smykker-krem-moisturesurge-øyebryn-newnew-nyinnkjøp-nyeinnkjøp-kosmetikk-sminke

Badebombe – HER | Leppeskrubb – HER | Håndbalm – HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg