INNKJØP: LYKO (RABATTKODE)

|Affiliatelinker|

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-camillapihl-glød-lykono-lyko-skjønnhet-hudpleie-sminke-produkter-veganskhudpleie-vegansksminke-naturligeprodukter-veganskeprodukter-rosevann

✨ Trykk HER for 100 kr rabatt på LYKO ✨

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-camillapihl-glød-lykono-lyko-skjønnhet-hudpleie-sminke-produkter-veganskhudpleie-vegansksminke-naturligeprodukter-veganskeprodukter-rosevann

GLOW MISTHER

Skikkelig spent på den her fra Camilla Pihl som skal både gi glød og pleie huden. Den inneholder blant annet kamille, agurk, vitamin A, vitamin B og grønn te. Den er 100% vegansk og passer til alle hudtoner💚!

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-camillapihl-glød-lykono-lyko-skjønnhet-hudpleie-sminke-produkter-veganskhudpleie-vegansksminke-naturligeprodukter-veganskeprodukter-rosevann

Altså se så vakkert ✨

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-camillapihl-glød-lykono-lyko-skjønnhet-hudpleie-sminke-produkter-veganskhudpleie-vegansksminke-naturligeprodukter-veganskeprodukter-rosevann

ROSEVANNHER

Rosevann er noe jeg har brukt i alle år. Da jeg var rundt 13 år slet jeg litt med akne å rosevann roet ned huden og fjernet alt. Ikke sikkert den fungerer like bra på alle så klart, men jeg er helt avhengig av den. Den her inneholder 100% organisk rosevann og er fra Marokko💚.

 

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg_.no-lykono-lyko-skjønnhet-hudpleie-thehumbleco-vegansktannkrem-vegantannkrem-veganskhudpleie-vegansksminke-naturligeprodukter-veganskeprodukter

ALL IN ONE HAIR TREATMENTHER

Denne her har virkelig hjulpet håret mitt noe ekstremt! Jeg bruker denne fast hver gang jeg har vasket håret før jeg bruker føner; håret blir så mykt og friskt. Den fjerner floker og bruker den også før jeg eventuelt skal rette eller style håret da den funker som en varmebeskytter. Den dufter helt nydelig av kokos, noe som passer perfekt til sommeren.  Den her er alltid ett must for meg💕.

 10 gode egenskaper:

  • Nærer tørt og skadet hår.
  • Tilfører glans & roer krusete hår.
  • Gir beskyttelse ved varmestyling.
  • Gjør håret silkemykt & glatt.
  • Fargebevarende med UVA/UVB-beskyttelse.
  • Enklere å style & glatte ut.
  • Gjør håret mer håndterlig.
  • Gir en holdbar frisyre.
  • Forebygger flisete tupper.
  • Gir mer volum.

 

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg_.no-lykono-lyko-skjønnhet-hudpleie-thehumbleco-vegansktannkrem-vegantannkrem-veganskhudpleie-vegansksminke-naturligeprodukter-veganskeprodukter

VEGANSK TANNKREMHER

Dette er min faste tannkrem akkurat. Den er vegansk og utviklet av tannleger💚. Den beskytter tennene, forebygger hull, blødende tannkjøtt, dårlig ånde og plakk. Den finnes i flere smaker, men denne med mint er min favoritt.

 

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg_.no-lykono-lyko-skjønnhet-hudpleie-thehumbleco-vegansktannkrem-vegantannkrem-veganskhudpleie-vegansksminke-naturligeprodukter-veganskeprodukter

VEGANSK MUNNSKYLLHER

Dette munnskyllet er fra samme merke som tannkremen over og samme smak. Den inneholder fluorid, er alkoholfri og som tannkremen er den vegansk💚. Den finnes i flere varianter som jordbær og charcoal.

 

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-camillapihl-glød-lykono-lyko-skjønnhet-hudpleie-sminke-produkter-veganskhudpleie-vegansksminke-naturligeprodukter-veganskeprodukter-rosevann

BRYNMASCARAHER

Jeg har tidligere fast brukt brynsmascaraen  fra Loreal, men hadde lyst å prøve noe nytt da jeg har hørt mye bra om denne. Den inneholder fiber som gir brynene ett fyldigere resultat og den er vannfast så brynene skal holde seg igjennom dagen. Den inneholder også fire mykgjørende oljer.

 

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-camillapihl-glød-lykono-lyko-skjønnhet-hudpleie-sminke-produkter-veganskhudpleie-vegansksminke-naturligeprodukter-veganskeprodukter-rosevann

E.L.F ØYESKYGGE PALETTHER

Fargene i den lille paletten her er så nydelige og de er i kremet konsistens noe som gir ekstra glød ✨. Den er også kjempe billig om du ønsker en fin sommer palett som ikke skal koste så mye.

 

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-camillapihl-glød-lykono-lyko-skjønnhet-hudpleie-sminke-produkter-veganskhudpleie-vegansksminke-naturligeprodukter-veganskeprodukter-rosevann

VEGANSKE BOMULLPADSHER

Dette er bare noe jeg trengte så kjøpte like godt 3 stk. De her er veganske og koster kun 19 kr💚!!

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg