SUPER FINE INNKJØP & MENINGER OM “HELTHJEM”

//AFFILIATELINKER

idealofsweden-idealofswedencode-rabattkode-rabattkod-rabattcode-discountcode-trends-purses-bags-phonecase-phonecases-style-fashion-2for1-isalicious-isalicious1-gold-trender-stil-mote-vesker-gull

Hei ♥

Her om dagen fikk jeg endelig pakken min fra Ideal Of Sweden og jeg har en rabattkode å dele med dere😍. Akkurat nå er det 2-FOR-1 på hele nettsiden og med rabattkoden min får du 10% ekstra rabatt på dette tilbudet og ellers alt annet. Fint tilbud om du skal kjøpe Valentins gave og morsdag gave eller bare noe fint til deg selv.

Har ventet lenge på denne pakken for å si det sånn… Ideal Of Sweden var raske å sende pakken som vanlig, men Helthjem derimot surrer ALLTID!! Irriterer meg så mye, det har faktisk aldri skjedd at jeg får pakkene helt hjem fra “helthjem” i det hele tatt, ender alltid opp med at jeg må dra til posthuset å hente pakkene mine.. Klagd så utrolig mange ganger og samme skjer hver gang. Sett Helthjem bilen komme utenfor flere ganger og de gidder ikke å legge den i postkassen eller utenfor huset… De har til og med nektet på at de har vært her flere ganger når jeg selv har sett de utenfor og klagd etter.. De burde kalle seg noe annet, kanskje noe som “Helthjemomvigidder”😅… Har du hatt problemer med Helthjem?

Ok, sååå i hvert fall tenkte jeg å vise dere ALT DET FINE jeg har bestilt😍😍!!!! Vil også vise et Limited tilbud Ideal Of Sweden har akkurat nå til Valentines, super søte deksler😍!

RABATTKODE: ISALICIOUS1

Håper du får en fin kveld 💕

idealofsweden-idealofswedencode-rabattkode-rabattkod-rabattcode-discountcode-trends-purses-bags-phonecase-phonecases-style-fashion-2for1-isalicious-isalicious1-gold-trender-stil-mote-vesker-gull

ATHENA BUCKLE BAG – HER

Athena Buckle Bag i fargen orange sorbet er super FREEESH! Den medfølger Airpods bag, flere lommer og mange kule detaljer..

idealofsweden-idealofswedencode-rabattkode-rabattkod-rabattcode-discountcode-trends-purses-bags-phonecase-phonecases-style-fashion-2for1-isalicious-isalicious1-gold-trender-stil-mote-vesker-gull

De detaljene da


idealofsweden-idealofswedencode-rabattkode-rabattkod-rabattcode-discountcode-trends-purses-bags-phonecase-phonecases-style-fashion-2for1-isalicious-isalicious1-gold-trender-stil-mote-vesker-gull

JONA UTILITY CROSSBAG – HER

Jona Utility Crossbag i svart er en veske som i mine øyne passer enhver anledning. Elsker dette designet og alle detaljene. Den kan brukes som en crossbodyveske, skulderveske med en avtakbar stropp og en lang, behagelig skulder stropp. Min nye favoritt veske, love ❤️!

idealofsweden-idealofswedencode-rabattkode-rabattkod-rabattcode-discountcode-trends-purses-bags-phonecase-phonecases-style-fashion-2for1-isalicious-isalicious1-gold-trender-stil-mote-vesker-gull


idealofsweden-idealofswedencode-rabattkode-rabattkod-rabattcode-discountcode-trends-purses-bags-phonecase-phonecases-style-fashion-2for1-isalicious-isalicious1-gold-trender-stil-mote-vesker-gull

WRISTLET STRAP – HER

Gull tonet metall wristlet strap som kan festes til mobil eller veske.


idealofsweden-idealofswedencode-rabattkode-rabattkod-rabattcode-discountcode-trends-purses-bags-phonecase-phonecases-style-fashion-2for1-isalicious-isalicious1-gold-trender-stil-mote-vesker-gull

Bilder av meg med veskene fra en video jeg postet opp her om dagen som dere kan se; HER

idealofsweden-idealofswedencode-rabattkode-rabattkod-rabattcode-discountcode-trends-purses-bags-phonecase-phonecases-style-fashion-2for1-isalicious-isalicious1-gold-trender-stil-mote-vesker-gull-j

1. HER  //  2. HER  //  3. HER

Skal kjøpe den første(nr1), den er så søt og gir positivt budskap.

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg