INNKJØP: NORDICFEEL (MASSE TILBUD NÅ)

||Affiliatelinker||

nordicfeel-nordicfeelno-produkter-skjønnhet-skjønnhetsprodukter-sminkeprodukter-sminke-ofra-ofrasminke-rodeodrive-highlighter-blush-rouge-vegansksminke-isalicious.blogg.no-skjønnhet-beautyblogger-beauty-skjønnhetblogger-skjønnhetsblogger-

Hei♥. I går fikk jeg pakken min fra Nordicfeel og tenkte vise dere hva jeg har kjøpt. Akkurat nå har Nordicfeel masse salg og rabatter så greit å benytte seg av det. De har så å si alt og de leverer pakkene raskt(man kan bestille helt hjem)! Det som også er veldig fint med Nordicfeel er at man alltid får 15% rabattkode med i pakken når man bestiller fra de.nordicfeel-nordicfeelno-produkter-skjønnhet-skjønnhetsprodukter-sminkeprodukter-sminke-ofra-ofrasminke-rodeodrive-highlighter-blush-rouge-vegansksminke-isalicious.blogg.no-skjønnhet-beautyblogger-beauty-skjønnhetblogger-skjønnhetsblogger-OFRA HIGHLIGHTER – HER

Det her er faktisk første gang jeg kjøper noe fra Ofra, men hørt så mye bra om produktene deres. Hvor pigmenterte de er, hvor lenge sminken varer, fine farger, alt er vegansk og cruelty-free. Høres ganske bra ut, ikke sant? Jeg gleder meg så mye til å prøve denne, så sykt fin highlighter! Med den her er jeg klar for sommeren!! Fargen jeg valgte er rodeo drive, syntes den var perfekt. Akkurat nå er det 25% på denne på Nordicfeel😍.

 

nordicfeel-nordicfeelno-produkter-skjønnhet-skjønnhetsprodukter-sminkeprodukter-sminke-ofra-ofrasminke-rodeodrive-highlighter-blush-rouge-vegansksminke-isalicious.blogg.no-skjønnhet-beautyblogger-beauty-skjønnhetblogger-skjønnhetsblogger-OFRA BLUSHZER – HER

Enda ett produkt jeg kjøpe fra Ofra som jeg gleder meg til å prøve ut. Det her er blushzer med fargen Unit. Det er både en blush og bronzer i ett. Produktene i seg selv er så fine at jeg nesten ikke har hjertet til å bruke de, haha! Neida, men skal helt klart bruke det neste gang jeg sminker meg. Jeg har sett så lenge etter den perfekte blushen fordi jeg aldri finner den riktige fargen, men nå tror jeg at jeg har funnet den!

 

nordicfeel-nordicfeelno-produkter-skjønnhet-skjønnhetsprodukter-sminkeprodukter-sminke-ofra-ofrasminke-rodeodrive-highlighter-blush-rouge-vegansksminke-isalicious.blogg.no-skjønnhet-beautyblogger-beauty-skjønnhetblogger-skjønnhetsblogger-Må bare vise hvor fin pakning de kommer i er og pakningene er magnetiske!

 

nordicfeel-nordicfeelno-produkter-skjønnhet-skjønnhetsprodukter-sminkeprodukter-sminke-ofra-ofrasminke-rodeodrive-highlighter-blush-rouge-vegansksminke-isalicious.blogg.no-skjønnhet-beautyblogger-beauty-skjønnhetblogger-skjønnhetsblogger-

BIO-OIL – HER

Vidunder oljen min som jeg bruker fast. Veldig vanskelig å få tak i den her i det siste. Nordicfeel var faktisk det eneste stedet jeg fant oljen med 200ml. Anbefaler å teste den ut om du har problemer med arr, strekkmerker eller gravid. Jeg tenker å skrive ett eget innlegg om den her senere. Du kan få 20% på oljen akkurat nå på Nordicfeel.

 

nordicfeel-nordicfeelno-produkter-skjønnhet-skjønnhetsprodukter-sminkeprodukter-sminke-ofra-ofrasminke-rodeodrive-highlighter-blush-rouge-vegansksminke-isalicious.blogg.no-skjønnhet-beautyblogger-beauty-skjønnhetblogger-skjønnhetsblogger-

RT SMINKE SVAMPER – HER

En av de BESTE sminkesvampene! Jeg har prøvd så mange og for meg er det ingen som slår Real techniques sine svamper utenom Beautyblender sine.. Beautyblender var jo min favoritt i mange år og syntes fortsatt de er utrolig bra. Den eneste forskjellen er egentlig prisen. Du kan få EN svamp fra Beautyblender til samme pris som 2stk fra Real techniques. Det er 20% på denne pakken nå på Nordicfeel.

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg