INNKJØP & RABATTKODE: BUBBLEROOM

Affiliatelinker 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-stil-mote-trend-trender-style-fashion-antrekk-outfit-shopping-newin-innkjøp-shop-handle-nettshopping-bubbleroom-bubbleroomstyle-klær-dress-jakke-sett-moteblogger-skjønnhetsblogger-beautyblogger-fashionblogger-

JEANS – HER

 

Hei♥ Da har jeg kjøpt litt nye klær fra min favoritt butikk; Bubbleroom igjen! Jeg seriøst elsker kvalitet på klærne deres, spesielt buksene! Jeg hadde aldri kjøp bukser fra Bubbleroom før, men wow så gode de er. De har alle slags fasonger og farger. Den jeansen over var så utrolig god på og sett etter en slik bukse lenge! Den er stretchy og perfekt highwaist!  Jeg skal absolutt begynne å kjøpe mer bukser fra Bubbleroom. Anbefaler å sjekke de ut om du er på jakt etter en ny jeans.

✨RABATTKODE: NY21Q2 for 10% rabatt✨

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-stil-mote-trend-trender-style-fashion-antrekk-outfit-shopping-newin-innkjøp-shop-handle-nettshopping-bubbleroom-bubbleroomstyle-klær-dress-jakke-sett-moteblogger-skjønnhetsblogger-beautyblogger-fashionblogger-

DRESSJAKKE – HER  //  DRESSBUKSE – HER  //  SKO – HER

 (Never mind min dårlige holdning her, magen ut og bøyd rygg yesss da 😅🤷‍♀️)

 

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-stil-mote-trend-trender-style-fashion-antrekk-outfit-shopping-newin-innkjøp-shop-handle-nettshopping-bubbleroom-bubbleroomstyle-klær-dress-jakke-sett-moteblogger-skjønnhetsblogger-beautyblogger-fashionblogger-

JAKKE – HER  //  BUKSE – HER  //  SKO – HER

Den buksen her også er perfekt! Den er så myk og god. Pleier aldri å kjøpe slengbukser, men likte den her godt og jeg er en stor fan av cream fargen!

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg