INNKJØP & RABATTKODE: BUBBLEROOM

Hei♥ Da har jeg endelig klart å handle inn litt kjoler til sommer og 17.mai som jeg skal vise dere. Trengte virkelig nye kjoler, var lei av de jeg har og så har jeg nemlig godt opp litt i vekt.. Slik er det disse tider. Må se å få meldt meg på trening nå som det er åpent igjen. 

Bubbleroom er alltid en av mine favoritter, de har så mye fint og veldig bra kvalitet. Akkurat nå er det opptil 25% rabatt på masse varer pluss jeg har en rabattkode på 15% som du tilmed kan bruke på salget som jeg legger til under!! Legger til en link HER for å komme rett til salgssiden.

Rabattkode: DB15NY1

kjoler-bubbleroom-bubbleroomstyle-style-fashion-trend-stil-mote-newin-innkjøp-klær-nytt-nyeinnkjøp-posere-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-toppblogger-17mai-blogger-blogg-17.mai-

HER

kjoler-bubbleroom-bubbleroomstyle-style-fashion-trend-stil-mote-newin-innkjøp-klær-nytt-nyeinnkjøp-posere-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-toppblogger-17mai-blogger-blogg-17.mai-

HER

kjoler-bubbleroom-bubbleroomstyle-style-fashion-trend-stil-mote-newin-innkjøp-klær-nytt-nyeinnkjøp-posere-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-toppblogger-17mai-blogger-blogg-17.mai-

HER

kjoler-bubbleroom-bubbleroomstyle-style-fashion-trend-stil-mote-newin-innkjøp-klær-nytt-nyeinnkjøp-posere-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-toppblogger-17mai-blogger-blogg-17.mai-

HER

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg