INNKJØP

// ADLINKS

innkjøp-shopping-hm-nyx-nyxcosmetics-bikbok-hennesogmaurtitz-øyenbryn-truser-parfyme-sunray-settingspray-lepper-klær-newin-ringer-antrekk-isalicious-isalicious

SVART T-SKJORTE – HER

Ok, så den t-skjorten her var så god og myk at jeg like godt kjøpte den i 3 forskjellige farger. Det er forresten alltid 3 for 2 på disse og den er laget av økologisk bomull 😍

innkjøp-shopping-hm-nyx-nyxcosmetics-bikbok-hennesogmaurtitz-øyenbryn-truser-parfyme-sunray-settingspray-lepper-klær-newin-ringer-antrekk-isalicious-isalicious

BRUN T-SKJORTE – HER


 

innkjøp-shopping-hm-nyx-nyxcosmetics-bikbok-hennesogmaurtitz-øyenbryn-truser-parfyme-sunray-settingspray-lepper-klær-newin-ringer-antrekk-isalicious-isalicious

BEIGE T-SKJORTE – HER


 

innkjøp-shopping-hm-nyx-nyxcosmetics-bikbok-hennesogmaurtitz-øyenbryn-truser-parfyme-sunray-settingspray-lepper-klær-newin-ringer-antrekk-isalicious-isalicious

RINGER

Fant disse superfine ringene på Bikbok. Sett etter slike i lang tid, endelig fant jeg de! Jeg går ALLTID med ringer, helst mange og forskjellige


 

innkjøp-shopping-hm-nyx-nyxcosmetics-bikbok-hennesogmaurtitz-øyenbryn-truser-parfyme-sunray-settingspray-lepper-klær-newin-ringer-antrekk-isalicious-isalicious

STRIKKER

Ikke noe spesielt spennende, men kjempe gode strikker. Jeg er latterlig kresen på strikker da jeg har ganske tykt hår og de fleste sitter ikke godt, men her gjør det! Pleier som oftest å kjøpe tykke strikker på Glitter som jeg har gjort i alle år.


 

innkjøp-shopping-hm-nyx-nyxcosmetics-bikbok-hennesogmaurtitz-øyenbryn-truser-parfyme-sunray-settingspray-lepper-klær-newin-ringer-antrekk-isalicious-isalicious

NYX SOFT MATTE LIP CREAM – HER (25% akkurat nå)

Dette er en av mine favoritter til leppene! Brukt den fast i flere år, men klarte å miste den for en god stund siden så var på tide å kjøpe ny. Gir en perfekt matt nude farge som sitter i mange timer!


 

innkjøp-shopping-hm-nyx-nyxcosmetics-bikbok-hennesogmaurtitz-øyenbryn-truser-parfyme-sunray-settingspray-lepper-klær-newin-ringer-antrekk-isalicious-isalicious

NYX DEWY FINISH SETTING SPRAY – HER (25% akkurat nå)

Har alltid denne setting sprayen fra Nyx. Syntes den er super bra til en god pris, sminken blir skikkelig fin og sitter lenge. De har nytt design btw, jeg ble litt usikker da jeg skulle kjøpe den inn.


 

innkjøp-shopping-hm-nyx-nyxcosmetics-bikbok-hennesogmaurtitz-øyenbryn-truser-parfyme-sunray-settingspray-lepper-klær-newin-ringer-antrekk-isalicious-isalicious

H&M SUNRAY – HER

En av favoritt parfymene mine er faktisk denne fra H&M, brukt den i mange år! Den dufter helt nydelig av kokos og sommer. Den er også kjempe billig!


 

innkjøp-shopping-hm-nyx-nyxcosmetics-bikbok-hennesogmaurtitz-øyenbryn-truser-parfyme-sunray-settingspray-lepper-klær-newin-ringer-antrekk-isalicious-isalicious

H&M SUPERFINE BROWLINER – HER  //  BROW MAXIMISER – HER

Superfine browliner bruker jeg fast til øyenbrynene og passer alltid på å ha en del på lager da den ofte er vanskelig å få tak i. Bruker fargen espresso brown som passer perfekt til brunetter.

Brow maximiser har jeg faktisk aldri prøvd, litt morsomt, men kjøpte den faktisk med en feil. Begge pakningene til disse to ser jo helt like ut i både størrelse og design. Jeg sjekket bare etter fargen og de lå samme sted så ja… Blir kult å prøve ut den ut da, har heller ikke sett den før så kanskje noe nytt?


 

innkjøp-shopping-hm-nyx-nyxcosmetics-bikbok-hennesogmaurtitz-øyenbryn-truser-parfyme-sunray-settingspray-lepper-klær-newin-ringer-antrekk-isalicious-isalicious

H&M TRUSER – HER

VERDENST BESTE TRUSER! Ja, for real. Tror jeg har kjøpt sånn 100 av de i forskjellige nude farger og svart, digger generelt trusene og undertøyet fra H&M.


 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg