Italia, Ventimiglia

Heihei

Da har jeg fått gått igjennom noen bilder fra Ventimiglia som jeg tenkte dele med dere. Aner ikke hvorfor men ut ifra det jeg ser så ser det ut som det er veldig dårlig kvalitet på bildene, kan ikke forstå det men kan hende det har noe med at jeg bruker en litt treg pc.

Ventimiglia ligger hvertfall i Italia og er en liten by. Den ligger på grensen til Monaco, kanskje sånn 20 min unna med tog. Er en ganske rolig by men veldig fint. Men tror egentlig ikke jeg ville blitt i Ventimiglia mer enn en dag, det holder masse for meg. Litt for rolig og stille for meg. Jeg pleier alltid å ta meg en tur innom Italia når jeg er på ferie i Monaco hos foreldrene mine. Fin by og utrolig billig shopping. Men en ting jeg alltid syntes Italia skuffer med er pizza og pasta.. Det skal jo liksom være dems ting.. For å si det sånn mye bedre pizza og pasta i frankrike.

Nå skal jeg ta meg ett bad og maske osv. Har min “spa” dag i dag. Gleder meg like mye hver gang. Så skal jeg prøve komme meg tidlig til sengs idag, i går ble det super sent. Russen bråker så sykt mye utenfor her, blir gaaal!! Altså de holdte på til kl 07 om morgenen, må da finnes grenser??

God natt 🙂

Så en skilpadde i vannet <3
Jeg og kjæresten min lagde en lykke sten. Kliss-klass :’D

Klem; Isalicous

Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg