JULEGATEÅPNING & FØRSTE GANG PÅ KINO

julegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløgg

Hei 🖤

Da har den årlige julegateåpningen vært og det er faktisk noe jeg gleder meg til hvert år. Syntes det er så koselig, skikkelig julestemning. Det er faktisk julegateåpningen som begynner å få meg i julestemning hvert år. Er så sykt glad i alt som har med jul å gjøre fra pynt, mat, familie og stemning. Er du glad i jul? Hvilket årstid er din favoritt?

Det eneste jeg syntes var litt kjipt dette året var lysene tent allerede på morgenen, noe som ødela litt. Vanligvis så tenner de lysene på treet klokka 16 og etterpå synger alle rundt treet osv. Men ja.. Føler tradisjoner dør ut mer og mer, ganske trist. Var heller ikke så mye opplegg som det pleier å være. Men alt i alt så hadde jeg det uansett veldig koselig med min kjære familie💕. Var også ekstra gøy fordi det var datteren min sin andre gang på julegateåpningen, sist var hun jo bare baby og i vogn. Var i Paris i fjor, så da fikk vi ikke dratt. Denne gangen var jo alt så mye mer spennende. Hun fikk til og med gått på kino for første gang!

Her kan dere se litt bilder fra julegateåpningen.

julegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløgg

Digger bildene de hadde utenfor Avistegnernes hus, så sykt sterke bilder!

julegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløggjulegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløggjulegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløgg

Ansiktsuttrykket mitt, haha😅.. Valgt å sensurere datteren min, hun er verdens søteste(stolt), men hun er så liten og mange grunner til jeg velger det for nå egentlig.

julegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløgg

Måtte jo så klart innom Julehuset, de har jo så mye fint!

julegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløgg

En vakker dag vil jeg ha alle julekulene her, de er så fine og alle er håndlaget! De er ganske så dyre, tror kun en koster fra 139 til 200, men verdens fineste.

julegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløgg

Elsket det ordtaket her!

julegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløgg

Det ble også kino, noe som er SUPER lenge siden! Tror ikke jeg har vært på kino på sånn 3-4 år faktisk og jeg var så å si på kino hver helg før.. Hva morslivet gjør, hehe. Vi så Teddybjørnens jul som var kjempe fin. Var faktisk første gang datteren min var på kino, det var jo skikkelig stas🥰. Til å bare være 3 år så var hun utrolig flink, igjen stolt 🥰.

julegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløggjulegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløgg

Altså elsker julepynt og lys 🥰😍

julegateåpning-julegate-juleby-drøbak-kunst-teddybjørnensjul-jul-kino-julehuset-julehusetidrøbak-juletre-julepynt-isalicious-isalicious1-blogger-quotes-nisse-koselig-gløgg

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg