JULEGAVETIPS I SISTE LITEN TIL HAN & HENNE

//Affiliatelinker

bangerhead-julegavetips-julegaveforslag-julegaveinspirasjon-julegavetipsisisteliten-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hudpleie-sminke-julegave-far-mor-kjæreste-gavemor-gavefar-parfyme-blogger-oud-tobacco-gavetilhan-

Hei folkens ❤

Håper alle har det bra. Nå nærmer jul seg med stormskritt, såå ekstremt fort det har gått! Jeg har utrolig nok ikke startet med julegave handlingen engang, like treg hvert år, men tror jeg slo min egen rekord i år.. Noen som meg der ute? Det er jo ikke bare bare å finne gaver, aldri lett.

I hvert fall siden jeg ikke har startet med julegave handlingen tenkte jeg å kjøpe inn det meste på nettet, bedre og mer oversikt føler jeg. Om du vil få gavene til jul, har man ut i morgen på de fleste nettsider(19-12). Jeg selv liker Bangerhead veldig godt, man finner det meste der og de har en egen julegavetips side der du finner det meste. Så å si alt under er linket fra siden deres.

Under kan du se mine gaveforslag av erfaring til mor, far, kjæreste, søster eller bror. Håper dette kan hjelpe deg om du fortsatt ikke finner den perfekte gave eller bare er usikker på hva du skal kjøpe🧡.

Ha en flott kveld videre.

 

TIL FAR

bangerhead-julegavetips-julegaveforslag-julegaveinspirasjon-julegavetipsisisteliten-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hudpleie-sminke-julegave-far-mor-kjæreste-gavemor-gavefar-parfyme-blogger-oud-tobacco-gavetilhan

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER


 

 

TIL MOR

bangerhead-julegavetips-julegaveforslag-julegaveinspirasjon-julegavetipsisisteliten-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hudpleie-sminke-julegave-far-mor-kjæreste-gavemor-gavefar-parfyme-blogger-oud-tobacco-gavetilhan

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER


 

 

TIL HAN ELLER BROR

bangerhead-julegavetips-julegaveforslag-julegaveinspirasjon-julegavetipsisisteliten-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hudpleie-sminke-julegave-far-mor-kjæreste-gavemor-gavefar-parfyme-blogger-oud-tobacco-gavetilhan

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER

bangerhead-julegavetips-julegaveforslag-julegaveinspirasjon-julegavetipsisisteliten-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hudpleie-sminke-julegave-far-mor-kjæreste-gavemor-gavefar-parfyme-blogger-oud-tobacco-gavetilhan

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER


 

 

 

TIL HENNE ELLER SØSTER

bangerhead-julegavetips-julegaveforslag-julegaveinspirasjon-julegavetipsisisteliten-isalicious-isalicious1-skjønnhet-hudpleie-sminke-julegave-far-mor-kjæreste-gavemor-gavefar-parfyme-blogger-oud-tobacco-gavetilhan

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER  //  7. HER  //  8. HER


 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg