Katastrofe middag

Heei. 

I går skulle jeg og to venner spise på en indisk restaurant som ligger i Pigalle, noe jeg gledet meg til fordi jeg elsker indisk mat. Jeg har også vært på utrolig mange indiske restauranter siden jeg var liten. Da vi kom til restauranten var det helt tomt for mennesker og en kokk som sto å stirret på oss ut av kjøkken vinduet så å si hele tiden noe som var litt ubehagelig.. 

Senere fikk vi maten.. Jeg tok lam tikka masala btw, noe som aldri pleier å faile. MEN.. Altså først så var fargen helt feil, ikke noe særlig saus og det luktet ikke godt engang. Lamet var helt utrolig seig og det gikk ikke å spise det. Det smakte helt forferdelig og vi satt så å si å klagde hele tiden. Jeg bestilte Naan brød ved siden av som var velykket og ris. Det fulgte ikke med ris så man måtte kjøpe det ved siden av retten. 

Ja, her nederst på bildet kan dere se min FANTASTISKE tikka masala.. 

Som jeg nevnte over jeg har spist på mange indiske men aldri vært så skuffet. Jeg klarte ikke engang å spise retten. Kun risen og naan brødet. Restauranten var heller ikke billig og det endte med vi klagde til sjefen. Sjefen var utrolig hyggelig, vi fikk ikke avslag på prisen men han ga oss gratis brus og dessert. Desserten takket vi for men ga det tilbake, vi var redd å spise noe mer her. Altså jeg tuller ikke engang, jeg har aldri vært så redd som i går for at jeg skulle få mage problemer eller bli syk, haha!! Utrolig at alt gikk bra og takk gud for det.. 

Etter gikk vi å spiste dessert ett annet sted og tok en tur på en bar/klubb som jeg vil anbefale som heter O’Sullivans. Det er flere av denne baren i Paris, men jeg vil si den beste ligger i Pigalle. Når du først kommer inn er det en bar og klokka tolv så åpner de dørene til klubben som er lenger inn i lokale. Utrolig bra musikk og deilig å kunne velge om du vil slappe av i baren litt eller gå å danse i klubben hvor det er mer vill stemning. Anbefaler dette stedet på det sterkeste hvis man drar til Paris. Du finner egentlig alt i Pigalle og det meste er døgnåpent her. 

Legger til ett bilde av Moulin Rouge som også ligger i Pigalle.

Legger til mine sosiale medier:

Instagram: Isalicious1

Snapchat: Isalicio91

Håper alle får en fantastisk helg videre! 

Klem; Isalicious 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg