KLARTE IKKE Å HOLDE MEG

//Affiliatelinker

innkjøp-newin-lindex-europris-bolsius-sunkost-ashwagandha-vegansksjokolade-herbs-urter-vegansk-sjokolade-tørketfrukt-fersken-forslagsuntgodteribarn-luciakjole-lucia-duftlys-shopping-blackweek-isalicious-salg

Heei💕 Folkeeeens, jeg skulle egentlig bare på Europris å kjøpe Lucia kjole til datteren min i går og det ble ikke det eneste jeg kjøpte for å si det sånn. Neida, ble til at jeg dro innom flere butikker.. Regner med mange kjenner seg igjen?😅 Er ikke lett. Jeg tror faktisk helt ærlig ikke jeg skal nærme meg butikkene igjen før Black Week er over, heller ikke nettet(kjøpt litt der også)… Vel det skal også sies at jeg har vært ganske flink da i forhold til andre år. Har ikke kjøpt så mye i går, men litt og litt blir jo en del til slutt.

MEEN Black Week er jo også veldig bra, har jo handlet inn masse ting jeg virkelig trenger til en super god pris. Har du gjort noen bra kupp i det siste?

Du kan forresten også se innkjøpene mine HER på Tiktok

Starter med kjolen da, siden det var det jeg egentlig var ute etter. Datteren min skal snart gå Lucia i barnehagen for første gang, altså neste måned så da var det ut å kjøpe kjole.. Gleder meg så til å se henne i denne kjolen og å gå Lucia for første gang🥰😍!

TIPS; Jeg kjøpte den her på Europris og den kostet faktisk kun 129 kr! Jeg har sett mange andre steder hvor det kostet 200-300 kr så anbefaler dere å sjekke ut Europris. Syntes den var ganske fin også, må selvfølgelig vaskes og strykes litt.

Kjøpte også juleglitter til Lucia kjolen, sånn man skal ha rundt midjen( og på hodet?)

Ok, så jeg tok det helt ut… Jeg vet det er barnehagen, men er første gang og hvor søtt blir ikke alt det her😍.

innkjøp-newin-lindex-europris-bolsius-sunkost-ashwagandha-vegansksjokolade-herbs-urter-vegansk-sjokolade-tørketfrukt-fersken-forslagsuntgodteribarn-luciakjole-lucia-duftlys-shopping-blackweek-isalicious-salg

Det her duftlyset fra Bolsius lukter bokstavelig talt JUL! Ser du etter det perfekte duftlyset til Jul, search no more! Den er i duften; Apple cinnamon.

Jeg ELSKER duftlys og kjøper ofte Bolsius sine på Europris. Jeg skulle egentlig ikke kjøpe denne gangen. MEN så ser jeg det står ‘30% rabatt på alle duftlys’ og da måtte jeg jo selvfølgelig kjøpe..

Duftlysene til Bolsius er forresten naturlige, inneholder plante basert voks og fri for palmeoljer. Tips tips; Har du ikke prøvd duftlysene til Bolsius så burde du, de lukter helt amazing!

innkjøp-newin-lindex-europris-bolsius-sunkost-ashwagandha-vegansksjokolade-herbs-urter-vegansk-sjokolade-tørketfrukt-fersken-forslagsuntgodteribarn-luciakjole-lucia-duftlys-shopping-blackweek-isalicious-salg

Jeg har allerede kjøpt duftlysholderen til Bolsius fra før av og da ble det til at jeg kjøpte noen refills i duften cypress & amber(luktet manne parfyme😍). Jeg har duften cedarwood & vetiver fra før. Begge lukter helt utrolig godt.

innkjøp-newin-lindex-europris-bolsius-sunkost-ashwagandha-vegansksjokolade-herbs-urter-vegansk-sjokolade-tørketfrukt-fersken-forslagsuntgodteribarn-luciakjole-lucia-duftlys-shopping-blackweek-isalicious-salg

ASHWAGANDHA – HER

Var innom Sunkost for å kjøpte Ashwagandha. Har hørt så mye om det, man skal tydeligvis få mer energi samtidig som man skal sove bedre. Det trenger jeg for å si det sånn, litt balanse. Skulle egentlig kjøpe en sånn super green mix, men det hadde de ikke inne, den er ALLTID utsolgt. Var mye tilbud også.

innkjøp-newin-lindex-europris-bolsius-sunkost-ashwagandha-vegansksjokolade-herbs-urter-vegansk-sjokolade-tørketfrukt-fersken-forslagsuntgodteribarn-luciakjole-lucia-duftlys-shopping-blackweek-isalicious-salg

Prøver å ikke spise så mye godt i hverdagen, men ofc lå alt det gode rett foran disken så da ble den en sjokolade også. Det er faktisk første gang jeg spiser en vegansk sjokolade tror jeg, så blir spennanææs! Hun som jobbet på Sunkost sa det smakte som vanlig sjokolade..  Vel vi får se på det.

innkjøp-newin-lindex-europris-bolsius-sunkost-ashwagandha-vegansksjokolade-herbs-urter-vegansk-sjokolade-tørketfrukt-fersken-forslagsuntgodteribarn-luciakjole-lucia-duftlys-shopping-blackweek-isalicious-salg

Kjøpte også Peppa pig Fruit som er tørket fersken. Den var så god den! Både datteren min og jeg elsket den. Skal heller kjøpe den når datteren min skal ha helge godt, sunnere OG man slipper det sukker kicket da det ikke er noe særlig sukker i.

innkjøp-newin-lindex-europris-bolsius-sunkost-ashwagandha-vegansksjokolade-herbs-urter-vegansk-sjokolade-tørketfrukt-fersken-forslagsuntgodteribarn-luciakjole-lucia-duftlys-shopping-blackweek-isalicious-salg

SOLINOTES ALMOND – HER

Solinotes sin vanilje parfyme har vært min favoritt i maaange år! Husker jeg kjøpte Solinotes første gang på Sephora da det var helt nytt.. Denne gangen prøvde jeg en ny duft, nemlig mandel. Let me tell you, den lukter AMAZING! Den finnes kun i liten versjon på Lindex, men digger det, så handy – kan ta den med overalt.

innkjøp-newin-lindex-europris-bolsius-sunkost-ashwagandha-vegansksjokolade-herbs-urter-vegansk-sjokolade-tørketfrukt-fersken-forslagsuntgodteribarn-luciakjole-lucia-duftlys-shopping-blackweek-isalicious-salg

TOPP – HER

Kjøpte den fine toppen her på Lindex som passer perfekt til jule sesongen som kommer nå. Det er forresten 25% på alt i butikken akkurat nå om man handler for over 200 kr.

innkjøp-newin-lindex-europris-bolsius-sunkost-ashwagandha-vegansksjokolade-herbs-urter-vegansk-sjokolade-tørketfrukt-fersken-forslagsuntgodteribarn-luciakjole-lucia-duftlys-shopping-blackweek-isalicious-salg

JAKKE – HER  //  BUSKER – HER

Det siste jeg kjøpte er det super fine setet her til datteren min fra Lindex. Hvor fint er ikke det setet her??? Altså fargen og fasongen – alt! Luv, så girly❤️

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg