La meg presentere meg selv

Heihei,

da har jeg bestemt meg for å begynne å blogge igjen. Jeg har vært fast blogger på blogg.no i flere år men sluttet ett par år tilbake da jeg var mer interessert i andre ting. Men nå er jeg tilbake og liker følelsen.

Jeg heter Isabelle men går under kallenavnet Isalicious, som dere ser jeg valgte at min blogg skal hete. For meg er det viktigste er å være den du føler for uansett hva og er vel mitt livs største motto, det å ALLTID å være seg selv og si det man føler for. Ikke la deg påvirke av all galskapen i denne verden, selvsagt blir vi alle litt påvirket men det finnes en jo en grense eller hva?

Dette er da meg. 

Men nå videre.. Jeg er født og oppvokst i Norge med en far fra den fantastiske øya La reunion(om dere ikke vet hvor det er, så burde dere søke det opp) og en super fantastisk mor jeg ikke kunne klart meg uten fra øya Seløy. Noe som da gjør meg til 100% ett øy menneske, proud. Jeg har også en lillesøster og verdens søteste snilleste hund.

Dette er min hund Shanti på 4 år som. Er blanding av chihuahua og pomeranian. 
Seløy hvor min mor er ifra, fantastisk eller hva? Tatt bildet selv fra huset vårt. 
Île de la Réunion hvor min far er fra. Tatt bildet fra Google. Var her sist da jeg var 12 år. 

Jeg har nå bodd eller vært litt frem og tilbake fra Paris og Norge i så å si 3 år. Har generelt reist veldig mye i mitt liv. Noe jeg føler veldig heldig med. Min far har også leilighet i Monaco og min mor i Seløy. Det er noe jeg vil blogge om senere. Nå prøver jeg hvertfall å komme meg til “ro” her i Paris og finne en jobb jeg kan trives med. Paris er noe jeg kommer til å blogge en del om, blant annet maten, moten, kulturen og livet her generelt. Har tenkt å studere litt senere i år også noe innen permanent makeup, negler, mote eller makeup som er noe av det jeg interesserer meg for. Ellers er jeg veldig glad i trening, reise, musikk, quotes og å være rundt familien. Jeg kommer til å skrive om alt som faller meg inn, Paris, reiser, interesser og det jeg er opptatt av.

Cathédrale Notre-Dame de Paris. Tatt bildet selv
Arc de triomphe, Champs-Élysées. Tatt selv. 

Da føler jeg at jeg må stoppe meg selv før det blir for mye og tenker jeg har introdusert meg godt nok. Håper noen finner min blogg litt interessant. Ha en flott dag eller kveld videre!

Snapchat: Isalicio91

Instagram: Isalicious1

Klem; Isalicious

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg