Enkel oppskrift: Laksewrap

Hei 🙂

Fikk noen spørsmål angående hvordan jeg lagde den laksewrapen i forrige innlegg. Syntes det er kjempe hyggelig når dere sender meg tilbakemeldinger så legger til snap og insta helt nederst i innlegget som vanlig. Bare å sende meg meld om det er noe som helst.

So here it goes..

Alt du trenger (avbildet under):

  • Røkt laks (såklart)
  • Dill
  • Rømme ( jeg bruker alltid lett rømme)
  • Lefser
  • Pepperrot

Forklarer hvordan jeg lager det under hvert bilde

Her er alt jeg har brukt
Dette er mammas spesial dressing som hun har lært meg. Du blander først litt rømme og pepperrot som på bildet ovenfor. Ikke rør for mye, det skal ikke bli for flytende.
Så putter du dill oppi og rører litt mer til det er godt blandet. Men som sagt ikke rør så mye det blir for flytende.
Du smører enkelt og greit ut dressingen først så putter du på litt laks kun øverst slik jeg har gjort. Det holder for meg ihvertfall.
Så ruller man dem pent og ganske stramt
Så kutter jeg de “pent” opp. Prøver ihvertfall haha!

Voila, da har man Isalicious og mammas spesial laksewrap, hehe! Ganske enkel oppskrift men super godt og det går fort å lage. Håper fler får nyte av denne oppskriften.

Elsker søndager, da er det både neste sommer og helt perfekt med Thomas Giertsen på TvNorge. Skal forsette se på det nå så må jeg komme meg i dusjen. Skal prøve ikke legge meg for sent, kjenner jeg er ganske trøtt. Vært på ganske lang tur idag i skogen med hunden min og min mor.

Håper dere får en super kveld videre og god natt 🙂

Klem; Isalicious

Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg