Liten mathandel

mathandel-newin-innkjøp-kjøp-shopping-matshopping-matinnkjøp-mat-handling-handel-laks-saft-middag-godteri-bloggno-blogg-isalicious-blogger-blogging

Heii. Tenkte jeg skulle prøve meg på ett sånt mathandel innlegg. Vil ikke si det her var en veldig stor mathandel, heller en liten før helg handel. Måtte kjøpe inn nødvendige ting jeg har gått tom for og middag for i dag og i morgen. Men må nok i butikken igjen på lørdag ser jeg.

Jeg har kommet inn i en fase hvor jeg er helt obsessed med frokostblanding igjen.. Elsker den her over på bildet, coco pops! Samme med nudler.. De fra Mama vil jeg si er absolutt best.. Egg, melk og honning er nødvendig så det er noe jeg alltid passer på å ha i hus. Den mocha kaffen fra Nescafe er jeg veldig spent på, liker egentlig ikke pulver kaffe men vi får se.. Jeg gir den en sjanse.. Den ser ihvertfall god ut.

mathandel-newin-innkjøp-kjøp-shopping-matshopping-matinnkjøp-mat-handling-handel-laks-saft-middag-godteri-bloggno-blogg-isalicious-blogger-blogging

Jeg lagde lakse wrap til 17. Mai som jeg ble veldig fornøyd med. Familien likte den også veldig godt, stolt stolt😌! Så tenkte å lage det igjen nå til helgen sammen med noe annet småtteri og så kan jeg kanskje vise hvordan jeg lager det i ett annet innlegg. 

mathandel-newin-innkjøp-kjøp-shopping-matshopping-matinnkjøp-mat-handling-handel-laks-saft-middag-godteri-bloggno-blogg-isalicious-blogger-blogging

Dette er da til middagen jeg skal lage i dag som er tagliatelle med scampi, paprika, chili og purre løk. Gleder meg så sykt til å prøve meg på det, har aldri laget det før. Men spist det 100 ganger, mor og søster pleier å lage det. Det er noe av det beste jeg vet. Håper bare jeg lager det like bra🤞!

mathandel-newin-innkjøp-kjøp-shopping-matshopping-matinnkjøp-mat-handling-handel-laks-saft-middag-godteri-bloggno-blogg-isalicious-blogger-blogging

Okay, her ser man jeg allerede har startet på både smoothien og saften.. Det her er favoritt smoothien min fra Bendit, den smaker SÅ GODT.. Jeg likte egentlig ikke saft fra ZEROH før men den her med smak av mango og sitron.. Den er faktisk goood. Så halloumi ost er noe jeg alltid har i kjøleskapet, bruker det til så mye og er skikkelig nam!

mathandel-newin-innkjøp-kjøp-shopping-matshopping-matinnkjøp-mat-handling-handel-laks-saft-middag-godteri-bloggno-blogg-isalicious-blogger-blogging

Så over til iiiis. Jeg er super glad i is og har alltid ett lite lager i fryseren når det begynner å bli varmt ute. Den her sjokoladeisen fra Freia er min nye favoritt. Jeg ELSKER sjokolade sånn seriøst og den isen her er FARLIG god!! Sjokoladen utenpå en tykk, inni er den mykeste diggeste sjokolade isen med sjokolade fyll på innsiden. Får vann i munnen bare av å tenke på den😍🤤.. De andre to is pakkene er fra butikken Normal, veldig gode de også.

 

Ha en fin kveld 💕

8 kommentarer
    1. Holaa. Nice nice, jente hvordan lage du de laks wrap? hva saus du bruker? jeg tenker lage for en feiring for baby til søster min, tenker du det passe? der ser velig gott ut mamita!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg