Spa hotell + update

Hei Hei 🙂

Har ikke fått blogget på ett par dager. Har vært ganske borte etter typen kom fra Paris. Utrolig hvor fort dagene har gått! Han hadde bursdag den 8.6 så da overrasket jeg han med spa hotell på Holmenkollen som var veldig vellykket. Var så sykt deilig på det hotellet, tror vi for det meste var på spa avdelingen. Det var ett flott svømmebasseng og jacuzzi der. Trente litt gjorde vi også. Så den frokosten hotellet hadde! Altså wow, fresh frukt og pannekaker. Var buffet så man kunne egentlig ta akkurat det man ville. Jeg glemte SELVFØLGELIG å ta bilder så har bare videoer utenom de bildene jeg la til under. Jeg hater man ikke kan legge til videoer. Utrolig irriterende.

Fikk forresten en pakke i posten i dag som jeg gleder meg til å åpne, kan vise hva jeg fikk i morgen. Ellers så skal jeg nå se en film med foreldrene mine og tror ikke det blir en så sen kveld. Er ganske så trøtt. 

Håper alle har og får en super helg videre 🙂

Outfit
Vest: Nelly
Skjorte: Zara
Skinnbukse: Notion 1.3 (tror ikke merke finnes lenger)

Her er da min kjære  🙂

Så ble det selvfølgelig en pizza favoritt fra Balkan til middag. Får vann i munnen av å bare se på bilde, er det mulig! :’D
 

Kontakt: 
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1
 

Klem; Isalicious1

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg