Trist opplevelse på senteret & innkjøp

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg-no-mote-trend-skjønnhet-stil-style-fashion-blogger-blogg-hudpleie-hud-blog

Heii♥

Håper alle har det bra!  Tjaa, da er nok en helg straks over. Syntes det går så utrolig fort, fortere enn noen gang og alle helgene er så like for tiden. Ser ikke ut som det blir noen bedringer heller med tanke på coronaviruset med det første heller.. Men får håpe ting blir bedre i løpet av dette året. 

Jeg var innom ett senter i går for å kjøpe noen ting jeg trenger. Var en trist opplevelse for å si det sånn.. Det senteret jeg var innom pleier alltid å være masse folk og liv. Nå var alle butikker stengt utenom apotek, helsekost, frisør og hudpleie. Jeg forstår jo godt at det må være sånn nå men var bare trist å se hvordan det har blitt. 

okovital-økovital-wellpur-wellpurpute-fiberpute-økologisk-økologiskgodteri-vooni-te-klosterurter-klosterte-kamillete-kinesiskgrønnte-grønnte-sencha-isalicious-isalicious1-blogger-isalicious.blogg.no-innkjøp-newin-kjøp-shopping

Jeg har egentlig alltid drukket grønn te men sånn fra matbutikken. Har lest så mye om grønn te og at det har mange positive virkninger på kroppen så tenkte å kjøpte ordentlig kinesisk grønn te fra Sunkost som har bedre virkning. Du kan finne den HER. Kjøpte også kamille te som skal virke bra på søvnen og andre ting som du kan finne HER. Tenkte kanskje å lage ett innlegg i morgen der jeg skriver litt om div te. Hørtes det interessant ut? 

okovital-økovital-wellpur-wellpurpute-fiberpute-økologisk-økologiskgodteri-vooni-te-klosterurter-klosterte-kamillete-kinesiskgrønnte-grønnte-sencha-isalicious-isalicious1-blogger-isalicious.blogg.no-innkjøp-newin-kjøp-shopping

Kjøpte den her også på Sunkost. Smoothie gummi godteri med fruktsmak. De smaker såååå godt😍!! Angrer på at jeg ikke tok med en pakke til!! Fant ikke link men som sagt fra Sunkost.

okovital-økovital-wellpur-wellpurpute-pute-fiberpute-økologisk-økologiskgodteri-vooni-høyaler-vannfasthøytaler-voonihøytaler-voonivannfasthøytaler-te-klosterurter-klosterte-splashspeaker-isalicious1-isalicious-newin-new-innkjøp-isalicious.blogg.no

Sliter syyykt med søvnen og puter i det siste.. Har ofte sånne perioder. Jeg er så kresen på puter, det er så viktig for meg! Har testet ut ett par puter for å si det sånn igjennom årene. Jeg klarer ikke sovne engang om det ikke er en bra pute. Jo, jeg klarer det men tar veldig lang tid + jeg får alltid masse problemer med nakke og hode uten en bra pute. På Jysk fant jeg denne fiberputen som var på salg akkurat nå. Du kan finne den HER.

okovital-økovital-wellpur-wellpurpute-pute-fiberpute-økologisk-økologiskgodteri-vooni-høyaler-vannfasthøytaler-voonihøytaler-voonivannfasthøytaler-te-klosterurter-klosterte-splashspeaker-isalicious1-isalicious-newin-new-innkjøp-isalicious.blogg.no
Alt som tilhørte i pakken

Den her vanntette høyttaleren som heter Vooni fikk jeg i posten fra Coolstuff.no. Jeg MÅ høre på musikk og danse i dusjen🤷‍♀️😂😂, sikkert flere som er sånn? Går ikke uten med mindre høyttaleren ikke har mer batteri.. Hadde en fra før men batteriet gikk så fort og den begynte å bli gammel for å si det sånn. Bestilte den her fra Coolstuff som du kan finne ved å trykke HER . Den funker kjempe bra, super lyd!

 

Ha en fin søndag videre💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg