Loco konkurs!

Hei 🙂

Jeg er såååå sykt irritert og skuffet over at butikken Loco skal legges ned pga de er konkurs! Kunne de ikke funnet noen nye eiere?? Nesten så jeg får lyst ta lån og kjøpe det opp selv.. Altså de prisene og de hadde ting jeg ikke får fått tak i andre steder nå. 

Jeg var fast kjøper der. Kjøpte alt fra masker, oljer, favoritt dusjsåpen min, sminke og så mye der. Utrolig irriterende. Men altså er man konkurs så er man konkurs. Men skulle bare ønske noen andre kunne kjøpt det opp slik det skjedde med Vita.

Men heldigvis er fortsatt Normal der ute som også er billig og bra men de har ikke samme favoritt produktene jeg pleide kjøpe fra Loco. Jaja det var bra så lenge det varte.

Er det flere Loco handlere der ute som er skuffet?

Håper alle får en super helg!
(sosiale medier nederst i innlegget)

Sosiale medier: 
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1

 

Klem; Isalicious

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg