Lookbook: Nelly

Hei hei!

Ok.. Jeg bare digger den nye lookbooken til Nelly med sommer og høst vibes. Altså alt ser så sykt fresht ut. Jeg vil ha ALT. Har bestemt meg for noe jeg har tenkt å kjøpe.. Men kjenner jeg må bite meg hardt i tunga for å ikke gå crazy her.. Tror faktisk Nelly er den siden som aldri skuffer meg. Vært trofast kunde i mange år. Digger både looken, kvaliteten og selvfølgelig har de alltid ganske rimelig pris. 

Du kan finne lookbooken ved å trykke HER .

Håper alle har en super kveld videre 🙂

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1

Klem; Isalicious 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg