Ny pakke: Lookfantastic

Hei folkens! 

Fikk en pakke i posten jeg har gledet meg sykt til å få fra Lookfantastic.com. Leveransen tar som vanlig 1-2 uker og det er leeeenge å vente når man viiirkeelig venter på noe! Men de leverer jo ifra England så er forståelig. De har også gratis frakt noe som er veldig bra! Nå er pakken her ihvertfall og gleder meg sykt til å teste ut ny sminke. 

Har sett lenge etter en liquid Illuminator og en ny primer som skal gi fuktighet (noe som er viktig for meg spesielt nå i sommer). Concealeren også har jeg hørt mye bra om så er spent på å prøvde den. Bruker som vanlig den andre HD concealeren fra Nyx som jeg er super fornøyd med men ville bare prøve noe nytt. Jeg skal komme tilbake når jeg har testet produktene litt og si hva jeg syntes. Hvis du har noen spørsmål står kontakt info nederst i innlegget.

Håper ellers alle har en flott dag i det fine været 🙂

Produktene:

  • NYX Professional Makeup Can’t Stop Won’t Stop Contour Concealer i fargen Vanilla ( de har sykt mange shades så er ett stort plus). 
    Pris: 98 kr. Du finner den HER.
  • NYX Professional Makeup Born To Glow! Liquid Illuminator i fargen Gleam. De har 2 forskjellige shades Gleam og Sunbeam.
    Pris: 92 kr. Du finner den HER.
  • NYX Professional Makeup Hydra Touch Primer. 
    Pris: 126. Du finner den HER.

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1

Klem; Isalicious 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg